На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 18.08.2020 р. о 11:56 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Подано тільки один аналогічний договір та відгук до нього, предметом закупівлі якого являвся аналізатор. Відсутній ще один договір та відгук щодо постачання аналізатора. У інших поданих договорах предметом постачання НЕ ЯВЛЯВСЯ АНАЛІЗАТОР. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). 3.2. Аналогічний договір, який зазначено в довідці про поставку товарів, необхідних замовнику (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі, А САМЕ АНАЛІЗАТОРИ.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (не менше двох договорів мають підтверджувати досвід постачання аналізатора). - Аналогічний договір, який зазначено в довідці про поставку товарів, необхідних замовнику (не менше двох договорів мають підтверджувати досвід постачання аналізатора). - Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (не менше двох).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 19.08.2020 11:56 год. Учасником НЕ ЗАВАНТАЖЕНО ПРОТЯГОМ 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення, необхідних документів, шо суперечить вимогам частини 9 статті 26 Закону. 2) Пунктом 7.2. Розділу І Тендерної документації Замовника передбачалось: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». У складі тендерної пропозиції учасника поданий сертифікат інженера, щодо здійснення гарантійного обслуговування російською мовою. Проте переклад даного сертифікату (або справжність підпису перекладача) – не засвідчений нотаріально або не легалізований у встановленому законодавством України порядку. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 18.08.2020 р. о 11:56 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Подано тільки один аналогічний договір та відгук до нього, предметом закупівлі якого являвся аналізатор. Відсутній ще один договір та відгук щодо постачання аналізатора. У інших поданих договорах предметом постачання НЕ ЯВЛЯВСЯ АНАЛІЗАТОР. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). 3.2. Аналогічний договір, який зазначено в довідці про поставку товарів, необхідних замовнику (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (НЕ МЕНШЕ ДВОХ). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі, А САМЕ АНАЛІЗАТОРИ.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) (не менше двох договорів мають підтверджувати досвід постачання аналізатора). - Аналогічний договір, який зазначено в довідці про поставку товарів, необхідних замовнику (не менше двох договорів мають підтверджувати досвід постачання аналізатора). - Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (не менше двох).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 19.08.2020 11:56 год. Учасником НЕ ЗАВАНТАЖЕНО ПРОТЯГОМ 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення, необхідних документів, шо суперечить вимогам частини 9 статті 26 Закону. 2) Пунктом 7.2. Розділу І Тендерної документації Замовника передбачалось: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». У складі тендерної пропозиції учасника поданий сертифікат інженера, щодо здійснення гарантійного обслуговування російською мовою. Проте переклад даного сертифікату (або справжність підпису перекладача) – не засвідчений нотаріально або не легалізований у встановленому законодавством України порядку. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 32126702 |
---|---|
Поштова адреса | 79044, Україна, Львівська область, Львів, вул.Коновальця,54\7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Білецька Богдана Іванівна |
Телефон | 380676721528,380676721528 |
Ел. пошта | avicena.lviv@ukr.net |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛАБСВІТ" протоколом №7 від 20.08.2020 р. була обрана переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Імуноферментний автоматичний аналізатор)». Частиною 6 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». У таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації також зазначалось: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видану НЕ РАНІШЕ 30 ДНІВ відносно дати подання документа. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Враховуючи той факт, що рішення про обрання тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" переможцем відкритих торгів було прийнято - 21.08.2020 р., відповідно кінцевий строк подання вище зазначених документів переможця процедури по ст. 17 Закону становив – до 31.08.2020 р. включно. У встановлений строк (а саме 28.08.2020 р.) переможцем завантажено документи, що вимагались Тендерною документацією (таблиця 2 Додаток 1). Проте, один із завантажених документів, а саме довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, подана із порушенням строків, які встановлювались тендерною документацією. А саме, дата видачі такої довідки була РАНІШЕ 30 ДНІВ відносно дати подання документа. Дата видачі 28.07.2020 р., тобто за 31 день до дати її подання. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Враховуючи вище вказане положення Закону, наявні обґрунтовані підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" на підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено одну з підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" згідно з п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон): «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛАБСВІТ" протоколом №7 від 20.08.2020 р. була обрана переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Імуноферментний автоматичний аналізатор)». Частиною 6 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». У таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації також зазначалось: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видану НЕ РАНІШЕ 30 ДНІВ відносно дати подання документа. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Враховуючи той факт, що рішення про обрання тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" переможцем відкритих торгів було прийнято - 21.08.2020 р., відповідно кінцевий строк подання вище зазначених документів переможця процедури по ст. 17 Закону становив – до 31.08.2020 р. включно. У встановлений строк (а саме 28.08.2020 р.) переможцем завантажено документи, що вимагались Тендерною документацією (таблиця 2 Додаток 1). Проте, один із завантажених документів, а саме довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, подана із порушенням строків, які встановлювались тендерною документацією. А саме, дата видачі такої довідки була РАНІШЕ 30 ДНІВ відносно дати подання документа. Дата видачі 28.07.2020 р., тобто за 31 день до дати її подання. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) передбачено: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Враховуючи вище вказане положення Закону, наявні обґрунтовані підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" на підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено одну з підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБСВІТ" згідно з п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон): «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону».
Код ЄДРПОУ | 41139172 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Василенка, будинок 7-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Манасович Михайло Іванович |
Телефон | 380445920303,380673138280 |
Ел. пошта | tender@labsvit.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-14-000424-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 вересня, 00:03 |
Аукціон |
30 липня, 15:02 Переглянути |
Початок аукціону: | 30 липня, 14:41 |
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Імуноферментний автоматичний аналізатор)1 штука Адреса поставки: Україна, м. Львів, пр. Червоної калини, 68 Строк: до 20.10.2020 09:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори |
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 15 днів з дня отримання товару Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23970286 |
Поштова адреса | 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Ім'я |
Дунаєвська Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380322230356 |
Ел. пошта | 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |