На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
479 765.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовник відповідає категорії передбаченої згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Контактна особа Замовника Черниш Валентина Олексіївна, посада - секретар тендерного комітету, адреса: 22700, Вінницька область, м.Іллінці, вул. Соборна, 25.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2319821931 |
---|---|
Поштова адреса | 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, вул. Соборна , будинок 82, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Когут Павло Костянтинович |
Телефон | +380674321207 |
Ел. пошта | pckogut@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-14-000756-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 479 765.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель: 1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015, код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини 1 категорії охолоджене (задня частина без кістки) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2020-06-09-006932-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету за ДК 021:2015, код 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини 1 категорії охолоджене (задня частина без кістки) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2020-06-26-001574-c за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. |
Дата останніх змін | 28 липня, 15:19 |
---|
М'ясо яловичини 1 категорії охолоджене (задня частина без кістки)3965 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 11:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо |
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Іллінецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41023548 |
Поштова адреса | 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, вул. Соборна, 25 |
Ім'я |
Черниш Валентина Олексіївна ( ) |
Телефон | +380687601254 |
Ел. пошта | upr_osv_imr@ukr.net |