0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Спрощена закупівля
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 1 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ліфт 1 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 • Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р. • Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 779 461 грн. 40 коп. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 12.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 3 897,31 грн. (0,5%).
отмененнаяОбщая стоимость с НДС
779 461.40 UAH
Причина отмены
Виникла необхідність унести зміни до технічного завдання (додатку №2 до оголошення) спрощеної закупівлі за № UA-2020-08-04-001603-c. Зміни до оголошення та/або вимог до предмету закупівлі вносяться до початку строку подання пропозицій. Період початку подання пропозицій на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 1 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91– 10.08.2020 р. У зв’язку із потребою внесення змін до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі ВИРІШИЛА: 1. Закупівлю по предмету: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта 1 під`їзду житлового будинку за адресою: м. Суми, вул. Ковпака, буд. 91 відмінити відповідно до п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Идентификационный номер | UA-2020-08-04-001603-c |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 779 461.40 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 3 897.31 UAH с НДС |
Период уточнения | до 10 августа, 00:00 |
---|---|
Подача предложений | до 12 августа, 00:00 |
Дата последних изменений | 13 августа, 16:28 |
Аукцион: | Просмотреть |
1 робота |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 10.12.2020 00:12 Код ДК 021: 45453000-7, |
---|
Название организации | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 24013674 |
Почтовый адрес | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Імя |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Эл. почта | dim@smr.gov.ua |