На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
560 149.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Буслінська Марина Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Долинського району Кіровоградської області». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Долинського району Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1 Технічне завдання Дефектний акт на капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Долинського району Кіровоградської області Примітки Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64, с. Новогригорівка Перша, Долинський р-н, Кіровоградська обл., 28522 (Комунальний заклад «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради»). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 560 149,40 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч сто сорок дев’ять грн. 40 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 601,49 грн. (п’ять тисяч шістсот одна грн. 49 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «14» серпня 2020 року час 00:00 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «19» серпня 2020 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Долинського району Кіровоградської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34977706 |
---|---|
Поштова адреса | 25001, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, Кіровський район ВУЛИЦЯ ФІСАНОВИЧА буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бойченко Володимир Миколайович |
Телефон | +380979892613 |
Ел. пошта | b34977706@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2695317793 |
---|---|
Поштова адреса | 27030, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківський район, місто Помічна, ВУЛ. ПУШКІНА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Тищенко |
Телефон | +380663640030 |
Ел. пошта | sveta.matsola@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41395796 |
---|---|
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, село Зелений Гай, вулиця Сонячна, 21, село Зелений Гай, Долинський район, Кіровоградська область, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сєднєв Володимир Миколайович |
Телефон | +380957256705 |
Ел. пошта | tovcbc@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-10-005108-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 560 149.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 601.49 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 вересня, 15:43 |
Аукціон |
19 серпня, 13:51 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради» по вул. 30-річчя Перемоги, 64 в с. Новогригорівка Перша Долинського району Кіровоградської області»1 робота Адреса поставки: 28522, Україна, Кіровоградська область, с. Новогригорівка Перша, Долинський р-н, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 64 (Комунальний заклад «Новогригорівська Перша ЗШ І-ІІІ ступенів Долинської районної ради») Строк: до 01.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38500907 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139 |
Ім'я |
Марина Леонідівна Буслінська |
Телефон | +380523420092 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |