На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 061 331.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21 Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Не відповідає вимогам тендерної документації
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМА-ПРИНТ» ідентифікаційний код: 33592354, на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМА-ПРИНТ» ідентифікаційний код: 33592354, на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Код ЄДРПОУ | 33592354 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Олексіївська, будинок 4, квартира 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Вишневський |
Телефон | 380507654643,380507654643 |
Ел. пошта | remasm.zakypki@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" ідентифікаційний код: 37356541, на підставі пункт 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації)
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" ідентифікаційний код: 37356541, на підставі пункт 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації)
Код ЄДРПОУ | 37356541 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, 03680, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ АНТОНА ЦЕДІКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ШОВКАЛЮК СЕРГІЙ |
Телефон | +380443328473 |
Ел. пошта | MAIL@KONVIPRINT.CO.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35106851 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, Николаев, МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛ.,М.МИКОЛАЇВ,ПРОСП. ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ,БУДИНОК 79,КВАРТИРА 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлианна Попенко |
Телефон | +380933964918,+380512580711,+380512580712,+380933797242,+380512580712,+380933964918 |
Ел. пошта | office@alpha-group.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42105228 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Перевощиков Олексій Юрійович |
Телефон | +380676527500 |
Ел. пошта | ARTPOSTACH.OFFICE@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38543921 |
---|---|
Поштова адреса | 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 150 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Нощенко |
Телефон | +380992589541 |
Ел. пошта | shevchenko.maryna@ukr.net |
Скасовано
3 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 3 жовтня, 00:01
Опис
Відмінити процедуру закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції), згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель за номером: UA-2020-08-11-007183-a, керуючись п.1 ч.1 ст.32 Закону, а саме: замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-11-007183-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 061 331.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Період уточнень | до 17 серпня, 11:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 серпня, 11:00 |
Дата останніх змін | 3 жовтня, 00:01 |
Аукціон |
28 серпня, 14:58 Переглянути |
Початок аукціону: | 28 серпня, 14:19 |
Виготовлення корпоративної друкованої продукції1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Виготовлення щоденника датованого з логотипом ДП «АМПУ»1786 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення щоденника недатованого з логотипом ДП «АМПУ»956 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення блокноту з логотипом ДП «АМПУ»600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення блокноту на пружині формату А5 з логотипом ДП «АМПУ»415 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення вітальної листівки новорічної з логотипом ДП «АМПУ»1320 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення пакету паперового з логотипом ДП «АМПУ»3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення пакету паперового з логотипом ДП «АМПУ»1000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення папки з логотипом ДП «АМПУ»1720 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення календаря квартального з логотипом ДП «АМПУ»3570 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення календаря з логотипом ДП «АМПУ» перекидного настінного на 2021 рік600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення паперу для нотаток з логотипом ДП «АМПУ»250 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення планінгу датованого з логотипом ДП «АМПУ400 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Виготовлення щотижневика настільного з логотипом ДП «АМПУ»450 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції |
Оплата наданих Послуг за Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг (за формою відповідно до Додатку №2) та оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Повна назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Ім'я |
Мотін Олександр (Motin Olexandr ) |
Телефон | +380487759504 |
Ел. пошта | aleksandr.motin@uspa.gov.ua |