На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7230.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 2.1. Постачальник повинен передати (поставити) ЗамовникуТовар, якість якого повинна відповідатиДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі . Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2017; IDT);ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання . Загальні технічні умови (ГОСТ 19917-2014 . IDT) ; ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням . Загальні технічні умови» ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002. IDT) встановленій формі та замовленню Замовника (Додаток №2 до Договору). Кожна партія Товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-19-004529-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 230.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 19 серпня, 13:16 |
---|
Дошка коркова і фліпчарт5 штука Адреса поставки: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стрілецька,62 Строк: до 01.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
4.3. Розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснюється Замовником протягом п’яти банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування за цим Договором, Замовник має право на відтермінування платежу за фактично поставлений Постачальником Товар до 60 днів. При цьому штрафні санкції не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Навчально виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №30 ім. Т.Шевченка ВМР" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20090459 |
Поштова адреса | 21007, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 62 |
Ім'я |
Людмил Ящук |
Телефон | +380965332861 |
Ел. пошта | buhgal30@gmail.com |