На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41494621 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 69006, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПАРКОВИЙ БУЛЬВАР, будинок 13, приміщення 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тарапата Андрій |
Телефон | 380633083505 |
Ел. пошта | ALTIOR-TENDER@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-20-000885-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 серпня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 вересня, 17:28 |
Інформаційні дошки з карманами 1375х820 мм (код згідно ДК 021:2015: 39290000-1 Фурнітура різна)2 штука Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14 Строк: до 19.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39294100-0, Інформаційна та рекламна продукція |
1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: поставлений товар повинен бути вільний від будь-якого дефекту виробництва та виготовлений у повній відповідності з технічними умовами на даний вид товару, повинен бути новим та таким, що раніше не використовувався, і складатися з матеріалів, що раніше не використовувалися. Якість товару повинна відповідати вимогам технічної і експлуатаційної документації виробника, ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ чи ТУ України. Технічні вимоги до предмета закупівлі у Додатку 3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43440735 |
Поштова адреса | 40002, Україна, Сумська область, м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4 |
Ім'я |
Оксана Бездідько |
Телефон | +380954340304 |
Ел. пошта | oksana.bezdidko@ukr.net |