На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Благоустрій» Івано-Франківської міської ради. 2. Категорія замовника: згідно пункту 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42796175. 4. Місцезнаходження замовника: 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Залізнична,22. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Лабич Наталія Степанівна, фахівець з питань державних закупівель (Секретар тендерного комітету), (адреса 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Залізнична, 22), тел. 0509378455 e-mail: b.if@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Код CPV ДК 021:2015 – 34110000-1 – Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон, 5-ти місний). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: доставка на склад замовника, адреса 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Залізнична, 22. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 60 календарних днів з моменту укладання договору. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % - 2 250,00 грн. від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» вересня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: Не вимагається. Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 19. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 20. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32077336 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька 80а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравець Ольга |
Телефон | 380981795688,380977732317 |
Ел. пошта | o.kravets@alliance-group.if.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36785139 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 153 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Воронова Любов Геннадієвна |
Телефон | 380674701087,380674701087 |
Ел. пошта | tender@kolosauto.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-21-000495-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 серпня, 09:13 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 вересня, 09:13 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 14:01 |
Аукціон |
7 вересня, 12:09 Переглянути |
Код CPV ДК 021:2015 – 34110000-1 – Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон, 5-ти місний)1 штука Адреса поставки: 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Залізнична,22 Строк: до 31.12.2020 09:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34115000-6, Інші легкові автомобілі |
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 60 (шістдесят) календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Благоустрій |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42796175 |
Поштова адреса | 76006, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22 |
Ім'я |
Лабич Наталія Степанівна ( ) |
Телефон | +380509378455 |
Ел. пошта | b.if@ukr.net |