0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Спрощена закупівля
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції: 4 000 грн. (чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно. До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії. Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії): Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради; Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020; Код ЄДРПОУ: 03365854; розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ. В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
не состояласьОбщая стоимость
402 993.60 UAH
Заказчик
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Контакты и закупкиИдентификационный номер | UA-2020-08-25-002624-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 402 993.60 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 7 000.00 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 2 000.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2020-08-21-004203-a |
Перейти до плану закупівлі |
Период уточнения | до 29 августа, 09:00 |
---|---|
Подача предложений | до 13 сентября, 10:00 |
Дата последних изменений | 17 сентября, 14:12 |
Відстрочення оплати за виконані роботи |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
1 робота |
Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Г. Сталіндраду, 7 Срок: до 12.12.2020 00:12 Код ДК 021: 45000000-7, |
---|
Название организации | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 03365854 |
Почтовый адрес | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Імя |
Павленко О.С. |
Телефон | 0532609432 |
Эл. почта | PAVLEN4IK@UKR.NET |