На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі* 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Олешківське лісомисливське господарство». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00993194. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мацюк Ольга Костянтинівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного підприємства «Олешківське лісомисливське господарство», вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100, телефон +380554221150, e-mail: dlmg.tsyurup@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30195600-8 «Дошки оголошень чи приладдя». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Виготовлення макету, розроблення дизайну згідно тематичної інформації для погодження та ухвалення до друку. На дизайні обов’язково повинен бути логотип Держлісагентства. Виготовлення стенда розміром 120см*75см з пластику товщиною 3 мм, на якому друкується погоджене зображення на плівці ORACAL (80 мкр) екосульвентними чорнилами та додатково ламінується плівкою - 30 шт. Виготовлення постерів на біл-борди, з погодженими макетами, розміром 300см*600см на папері Blueback premium 115 Orli – 50 шт. Виготовлення біл-борду розміром 300 см*600см, якій друкуються на банері Frontlit premium 510г Solex, фарба Solvent ink HS-128 – 10 шт. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження, з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: 1. В пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю виміру ( стенд, постер, білборд (шт)), який пропонується для постачання із урахуванням всіх вимог замовника, найменувань та ціни тендерної пропозиції, що вимагається «Замовником» та остаточно виводиться підсумкова кількість. 2. В пропозиції додаються, в кількості по 5 штук, готові макети з лісоохоронної та протипожежної тематики, які раніше виготовлялись. Та довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4. Товар: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику), який є предметом закупівлі по даних торгах, повинен відповідати вимогам і характеристикам, що наведені нижче: Високоякісні матеріали, яскрава поліграфія, витривалість виготовленої продукції до впливу погодних умов. Підготовчі роботи: виготовлення макета з дизайном на погодження ( з обов’язковим додаванням на макеті логотипа Держлісагентства). Виготовлення інформаційної поліграфічної продукції в потрібной кількості ( постерів, білбордів, стендів). Доставка виготовленої продукції до «Замовника» та навантаження/розвантаження товару. 4. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній формі, яка містить документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації. 5. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику - 90 шт. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 17. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 20 000,00 грн. (двадцять тисяч грн.); Кошти державного бюджету – 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 грн. (сімсот грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 20. Період уточнення інформації про закупівлю: «04» вересня 2020 року час 0000 год. 21. Кінцевий строк подання пропозицій: «09» вересня 2020 року час 0000 год. 22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 24. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається. 25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. ____________________ *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику) зі змінами 02.09.2020 (нова редакція) та додатки до неї: Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) зі змінами 02.09.2020 (нова редакція) Додаток 2 – Проект договору про закупівлю Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника Додаток 5 – Пропозиція
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-006195-b та відхилити пропозицію учасника ТОВ "ПРІНТТАЙМ" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-006195-b та відхилити пропозицію учасника ТОВ "ПРІНТТАЙМ" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 39871581 |
---|---|
Поштова адреса | 50006, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Маргарита Сокол |
Телефон | +380678128111 |
Ел. пошта | zakaz@printtime.com.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Встановити невідповідність пропозиції учасника ФОП "МЕЛЬНИК ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-006195-b та відхилити пропозицію учасника ФОП "МЕЛЬНИК ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Встановити невідповідність пропозиції учасника ФОП "МЕЛЬНИК ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-31-006195-b та відхилити пропозицію учасника ФОП "МЕЛЬНИК ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ" на підставі п. 1 частини 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2049405575 |
---|---|
Поштова адреса | 43012, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСІЯ ШУМА, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Піцик |
Телефон | +380978893134 |
Ел. пошта | okksyha@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-31-006195-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 70 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 19:24 |
Аукціон |
9 вересня, 11:26 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 вересня, 11:04 |
Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику90 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, Олешківський р-н, вул. Софіївська, буд. 80 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕШКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00993194 |
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, вул. Софіївська, буд. 80 |
Ім'я |
Ольга Костянтинівна Мацюк |
Телефон | +380554221150 |
Ел. пошта | dlmg.tsyurup@ukr.net |