На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38843967 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Якоба Фон Петровича, буд. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Луцюк Марія Іллівна |
Телефон | +380372526413 |
Ел. пошта | bukbook21@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-002681-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 90 970.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно ЗУ 922-VIII Стаття 35. Умови застосування переговорної процедури закупівлі 2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 4) якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Торги котрі не відбулися: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-24-002352-a https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-08-10-001316-c |
Дата останніх змін | 17 вересня, 10:21 |
---|
Засоби обладнання та навчання (дидактичний матеріал) для закладів ЗОШ Магальської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (Код ДК021:2015 39160000-1 "Шкільні меблі")1 лот Адреса поставки: 60313, Україна, Чернівецька область, с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61 Строк: до 30.10.2020 03:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Засоби обладнання та навчання (дидактичний матеріал) для закладів ЗОШ Магальської сільської ради Новоселицького району Чернівецької області (Код ДК021:2015 39160000-1 "Шкільні меблі")
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Магальська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04417636 |
Поштова адреса | 60313, Україна, Чернівецька область, с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61 |
Ім'я |
Міхальчан Олександр Ілліч |
Телефон | +380992689886 |
Ел. пошта | magala.finans@ukr.net |