На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 279 446.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно. До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії. Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії): Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради; Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020; Код ЄДРПОУ: 03365854; розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ. В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41428889 |
---|---|
Поштова адреса | 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Грушевського, будинок 18 квартира 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Манжара Віктор Миколайович |
Телефон | +380507634164 |
Ел. пошта | tov_bcc@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42902153 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Остапа Вишні, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ісаян Шалва Геворгович |
Телефон | +380502201131 |
Ел. пошта | shalva.isayan3533@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-10-001610-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 279 446.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 6 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 16:43 |
Аукціон |
28 вересня, 15:52 Переглянути |
Відстрочення оплати за виконані роботи |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)1 робота Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зіньківська, 36, 36а Строк: до 29.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 241 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Повна назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Ім'я |
Павленко Олександра Сергіївна |
Телефон | 0532609432 |
Ел. пошта | PAVLEN4IK@UKR.NET |