На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 745.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Під час проведення спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Перелічені документи подаються на уповноважену особу Замовника згідно ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-15-002591-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 23 745.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 118.73 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 вересня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 24 вересня, 12:02 |
Хліб пшеничний 1 сорту1500 кілограм Адреса поставки: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вул. Санаторна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003988 |
Поштова адреса | 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, Санаторна, 7 |
Ім'я |
Сердюк Альона Юріївна |
Телефон | 380553926151 |
Ел. пошта | goprycrb@ukr.net |