На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
27 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
1. В порушення вимог пп. 1 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником при поданні документа «Тендерна пропозиція» не присвоєно тип «цінова пропозиція», в результаті чого даний документ став доступний для перегляду до проведення електронного аукціону. 2. В порушення пп. 7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує реєстрацію звіту про фінансовий стан (форма № 1мс Баланс) у податковому органі. 3. В порушення пп. 14 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції листи-згоди від осіб, персональні дані яких надані або містяться в складі тендерної пропозиції, а саме від Савчишина Руслана Володимировича, персональні дані якого містяться, зокрема в Рішенні Учасника від 12.10.20 № 01/12-10-20, Протоколі Загальних Зборів Учасників від 08.05.18 № 7, Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4. Вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що: Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, в т.ч.: Копія чинного на момент подання Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з актуальними даними про Учасника, що містять останні реєстраційні дії. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Витяг сформований 14.11.2019 року, який не містить даних про реєстраційні дії Учасника (відсутній відповідний розділ). Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Вимогами пп. 1.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності відповідного досвіду у працівників у складі тендерної пропозиції необхідно надати узагальнену інформацію щодо проектів або розробок, у яких приймали участь (або безпосередньо займались) працівники учасника у період з 2010 по 2020 роки з зазначенням замовника та стану виконання таких/розробок станом на дату подання тендерних пропозицій. Крім того, додатково вимагається надати документальне підтвердження зазначеному у вигляді договорів на виконання таких проектів/розробок та/або інформації від замовників щодо фактичного надання таких послуг вказаним у довідці працівником(-ами). Також п. 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, на підтвердження відповідності встановленим тендерної документацією кваліфікаційним критеріям, Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація та документи субпідрядника/співвиконавця у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації. На виконання зазначених вимог тендерної документації учасником в складі пропозиції надано довідку від 19.10.20 № 19-10-20/04, яка містить узагальнену інформацію щодо проектів або розробок, у яких приймали участь (або безпосередньо займались) працівники субпідрядника учасника Avision, Inc., а саме: Ісаєв А.В., Цепляєв І.В. та Молчанов А.О. Разом з цим в складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження зазначеному, стосовно працівника Ісаєва А.В. у вигляді договорів на виконання таких проектів/розробок та/або інформації від замовників щодо фактичного надання таких послуг вказаним у довідці працівником(-ами), чим порушено умови пп. 1.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. В складі пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 12.10.20 № 12-10-20/05, в якій по договорам з Федеральним Авіаційним Управлінням та Skyguid не вказано їх суму, натомість зазначено «Конфіденційна інформація», чим порушено вимоги пп. 1.2.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МАГНЕТІКВАН МІНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» з причин викладених в пунктах 1-4 на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. В порушення вимог пп. 1 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником при поданні документа «Тендерна пропозиція» не присвоєно тип «цінова пропозиція», в результаті чого даний документ став доступний для перегляду до проведення електронного аукціону. 2. В порушення пп. 7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує реєстрацію звіту про фінансовий стан (форма № 1мс Баланс) у податковому органі. 3. В порушення пп. 14 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції листи-згоди від осіб, персональні дані яких надані або містяться в складі тендерної пропозиції, а саме від Савчишина Руслана Володимировича, персональні дані якого містяться, зокрема в Рішенні Учасника від 12.10.20 № 01/12-10-20, Протоколі Загальних Зборів Учасників від 08.05.18 № 7, Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4. Вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що: Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у тендерній документації, в т.ч.: Копія чинного на момент подання Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з актуальними даними про Учасника, що містять останні реєстраційні дії. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Витяг сформований 14.11.2019 року, який не містить даних про реєстраційні дії Учасника (відсутній відповідний розділ). Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Вимогами пп. 1.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності відповідного досвіду у працівників у складі тендерної пропозиції необхідно надати узагальнену інформацію щодо проектів або розробок, у яких приймали участь (або безпосередньо займались) працівники учасника у період з 2010 по 2020 роки з зазначенням замовника та стану виконання таких/розробок станом на дату подання тендерних пропозицій. Крім того, додатково вимагається надати документальне підтвердження зазначеному у вигляді договорів на виконання таких проектів/розробок та/або інформації від замовників щодо фактичного надання таких послуг вказаним у довідці працівником(-ами). Також п. 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, на підтвердження відповідності встановленим тендерної документацією кваліфікаційним критеріям, Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація та документи субпідрядника/співвиконавця у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації. На виконання зазначених вимог тендерної документації учасником в складі пропозиції надано довідку від 19.10.20 № 19-10-20/04, яка містить узагальнену інформацію щодо проектів або розробок, у яких приймали участь (або безпосередньо займались) працівники субпідрядника учасника Avision, Inc., а саме: Ісаєв А.В., Цепляєв І.В. та Молчанов А.О. Разом з цим в складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження зазначеному, стосовно працівника Ісаєва А.В. у вигляді договорів на виконання таких проектів/розробок та/або інформації від замовників щодо фактичного надання таких послуг вказаним у довідці працівником(-ами), чим порушено умови пп. 1.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. В складі пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 12.10.20 № 12-10-20/05, в якій по договорам з Федеральним Авіаційним Управлінням та Skyguid не вказано їх суму, натомість зазначено «Конфіденційна інформація», чим порушено вимоги пп. 1.2.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МАГНЕТІКВАН МІНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» з причин викладених в пунктах 1-4 на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 40287578 |
---|---|
Поштова адреса | 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, ВУЛИЦЯ БРОДІВСЬКА, будинок 5 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Подобівський |
Телефон | +380984058529 |
Ел. пошта | director@magneticonemt.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39016641 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ТВЕРСЬКА, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Барановський Віталій |
Телефон | 380953430467,380953430467 |
Ел. пошта | info@mpsdevelopment.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39827747 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02094, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГНАТА ХОТКЕВИЧА, будинок 12, офіс 177 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Черников Алексей |
Телефон | 380950000623 |
Ел. пошта | OFFICE@IDAPGROUP.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-18-002946-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 27 500 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 138 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 275 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 19:29 |
Аукціон |
4 листопада, 15:21 Переглянути |
Створення системи автоматизації подачі та обробки заявок на безпілотні польотиDevelopment of a system for automating the submission and processing of applications for unmanned flights1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
- етап 1 проєкту: поставка ядра системи, що складає 50% від суми проєкту та сплачується в повному обсязі по факту поставки програмного забезпечення (грудень 2020 року) (Stage 1 of the project: delivery of the core of the system, which is 50% of the project amount and is paid in full upon delivery of the software (December 2020))
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
- етап 2 проєкту: поетапне розширення функціоналу системи (поставка додаткових модулів системи) сплачується в повному обсязі на умовах передплати, що складає 50% від суми проєкту, за умови виконання етапу 1 проєкту (грудень 2020 року) з подальшим виконанням договірних зобов’язань на строк не більше 10 (десяти) місяців. (Stage 2 of the project: gradual expansion of the system functionality (supply of additional system modules) is paid in full on a prepaid basis, which is 50% of the project amount, subject to Stage 1 of the project (December 2020) with subsequent fulfillment of contractual obligations for a period not more than 10 (ten) months)
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34963949 |
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 14 |
Ім'я |
Конюшняк Вікторія |
Телефон | 380984800436 |
Ел. пошта | viktoriia.koniushniak@icdc.gov.ua |