На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
64 880.66 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (файл додається). Строк надання послуг - протягом 40 календарних днів з дати отримання заявки від замовника.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23251561 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 43010, м.Луцьк, вул. Дубнівська, 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Колодяжна Валентина |
Телефон | +380503787214 |
Ел. пошта | info.autodor@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-18-008057-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 64 880.66 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 324.40 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 жовтня, 15:20 |
Поточний ремонт залізничного переїзду перегону Ківерці – Рожище 299 км ПК2 (предмет закупівлі визначено за лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ; код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233220-7 Влаштування дорожнього покриття)1 послуга Адреса поставки: 45200, Україна, Волинська область, Ківерці, вул.Чапаєва, залізничний переїзд перегону Ківерці-Рожище 299км ПК2. Місцезнаходження замовника: 79007 м.Львів, вул.Гоголя,1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття закінчених робіт на підставі підписаних актів про обсяги виконаних робіт та їх вартість протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється після виконання робіт в повному обсязі за умови наявності належним чином оформленого акту виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок після прийняття закінчених робіт на підставі підписаних актів про обсяги виконаних робіт та їх вартість протягом 45 банківських днів після їх оформлення та підписання акту виконання будівельних робіт типової форми № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат типової форми № КБ-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Миронова Ж. П. |
Телефон | 0322263916 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |