На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5146.80 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (модернізація) ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-21-001293-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 146.80 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 21 вересня, 09:55 |
---|
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (модернізація) ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон вул. Фонтанна, 23, корпус 3, під’їзд 21 робота Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Фонтанна, 23, корпус 3, під’їзд 2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п'яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37465590 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45 |
Ім'я |
Анна Варламова |
Телефон | +380954504295 |
Ел. пошта | anna14varlamova@gmail.com |