На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія замовника п.1, ч.4, ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крісло офісне (1 штука), диван для відвідувачів (1 штука). В ціну включаються витрати на транспортування, завантаження, розвантаження та збірку меблів.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-21-001824-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 вересня, 10:01 |
Крісло офісне, диван для відвідувачів2 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 21.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506080 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
Ім'я |
Лілія Новікова |
Телефон | +380567455663 |
Ел. пошта | liliyanovikova120684@gmail.com |