На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Рішення від 07.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі 39130000-2 офісні меблі (стелажі) Назва учасника: ФОП КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Підстава: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації) (абзац другий пункту 3 «Умови відхилення тендерних пропозицій» Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації), а саме: 1) На вимогу пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку. На виконання цієї норми Учасником Витяг не надано. 2) На вимогу, що визначена пунктом 7 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників товару, що є предметом закупівлі, у кількості не менше 2-х відгуків за останні п’ять років. На виконання цієї норми Учасником надано листи-відгуки, які не доводять, що Учасник має досвід поставки товару, що є предметом закупівлі, за останні п’ять років. 3) На вимогу, що визначена пунктом 8 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати копію сертифікату відповідності на товар, що є предметом закупівлі. На виконання цієї норми Учасником копію сертифікату не надано.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Рішення від 07.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі 39130000-2 офісні меблі (стелажі) Назва учасника: ФОП КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Підстава: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі (оголошенню/тендерній документації) (абзац другий пункту 3 «Умови відхилення тендерних пропозицій» Розділу IV «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації), а саме: 1) На вимогу пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен був надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за всіма критеріями пошуку. На виконання цієї норми Учасником Витяг не надано. 2) На вимогу, що визначена пунктом 7 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників товару, що є предметом закупівлі, у кількості не менше 2-х відгуків за останні п’ять років. На виконання цієї норми Учасником надано листи-відгуки, які не доводять, що Учасник має досвід поставки товару, що є предметом закупівлі, за останні п’ять років. 3) На вимогу, що визначена пунктом 8 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати копію сертифікату відповідності на товар, що є предметом закупівлі. На виконання цієї норми Учасником копію сертифікату не надано.
Код ЄДРПОУ | 3650307416 |
---|---|
Поштова адреса | 50053, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МІЖПЛАНЕТНА, будинок 15, квартира 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павел Брык |
Телефон | +380981616098 |
Ел. пошта | savsales01@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 14311749 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03150, м. Київ, вул. Казимира Малевича, 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пугач Євген Миколайович |
Телефон | +380672097504 |
Ел. пошта | EVGEN@UHL-MASH.COM.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41799955 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 112 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Инна Блинова |
Телефон | +380933344902 |
Ел. пошта | armato_@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, 04128, м.Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Толочко Тетяна Володимирівна |
Телефон | 0503528451,0445612753 |
Ел. пошта | K3.TENDERKOMPL@EPICENTRK.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-21-010685-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 вересня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 20 жовтня, 14:58 |
Аукціон |
2 жовтня, 15:24 Переглянути |
39130000-2 Офісні меблі (стелажі)80 штука Адреса поставки: 03150, Україна, Київська область, Київ, Антоновича 127 Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Авансування непередбачено. Розрахунки проводяться після 100% поставки Товару впродовж 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Повна назва організації | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ | 00032112 |
Назва організації | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032112 |
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Ім'я |
Корженко Наталія Юріївна |
Телефон | 0445283416 |
Ел. пошта | NKorzhenko@hq.eximb.com |