На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
537 781.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Наведено у протоколі, що додається
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Наведено у протоколі, що додається
Код ЄДРПОУ | 03348577 |
---|---|
Поштова адреса | 79068, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця А.Лінкольна, 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дорош Надія Володимирівна |
Телефон | +380673738626 |
Ел. пошта | lvivsvitlo@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31658533 |
---|---|
Поштова адреса | 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська, 95 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сеник Василь Мирославович |
Телефон | +380322217655 |
Ел. пошта | v.senyk@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31523095 |
---|---|
Поштова адреса | 51921, Україна, Дніпропетровська область, Кам`янське, пр.Аношкіна, 7 "Б" кв.2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Талмаза Артем Станіславович |
Телефон | 0892501746, |
Ел. пошта | liftak@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-22-000018-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 537 781.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 20:40 |
Аукціон |
5 жовтня, 13:51 Переглянути |
Модернізація з заміною ліфтового обладнання пасажирського ліфта в під’їзді №3 житлового будинку №21 по вул.Наукова у м.Львові1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 18.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 90.00%
Назва організації | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34814670 |
Поштова адреса | 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1, каб.422 |
Ім'я |
Гастінг Олег Олексійович |
Телефон | 380322975954 |
Ел. пошта | inzhlmr@ukr.net |