Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Всі державні закупівлі > Енергетика, нафтопродукти та паливо > Тверде паливо

Умови
  • Запитання (3)
  • Оскарження (2)
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Запитання (3)
  • Оскарження (2)
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

600 000.00 UAH

Замовник

Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Переглянути контракт

вартість участі

510.00 грн.

Усі тарифи

email-icon

Підписка на цей тендер

Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань


Підписатись
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
17 00 грн.
До 50 000 грн.
119 00 грн.
До 200 000 грн.
340 00 грн.
До 1 млн. грн.
510 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
3400 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Відкриті торги

Завершена закупівля


Вугілля кам’яне марки АМ 13-25

Завершена закупівля

Опис закупівлі: ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника: юр. адреса: 19030, Черкаська обл., Канівський р-н, село Литвинець, вул. Гайдамацька, будинок 2. Пошт. адреса: 19003, Черкаська обл., Канівський р-н, м. Канів, вул. Героїв Небесної сотні, 60. Мова складання документів - українська. Розмір, вид та умови забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Також учасник повинен дадати у складі пропозиції оригінал платіжного доручення з відміткою банку, що видав гарантію про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. У призначенні платежу повинно бути зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції (назва учасника торгів, код за ЄДРПОУ)».

Оскарження результатів до 16 лист. 00:00

Результати

Пропозиція з ПДВ
Статус
ok Підпис накладено

ПП сев-сервіс 2000

467 990.00 UAH
Переможець

Дані організації

Код ЄДРПОУ 31078365
Поштова адреса 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, Пастерівська буд. 14
Суб'єкт господарювання Суб'єкт середнього підприємництва
Ім'я Бондар Олена Васильовна
Телефон +380472367511
Ел. пошта sevservice2000@rambler.ru

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Документи кваліфікації

Завантажити архівом

Договір

Завантажити архівом
ok Підпис накладено

ТОВ Славресурс

468 000.00 UAH
Активна

Дані організації

Код ЄДРПОУ 37939071
Поштова адреса 03110, Україна, Київська область, Київ, Солом'янська 6-В, офіс 13
Суб'єкт господарювання Суб'єкт малого підприємництва
Ім'я Особенко Руслан
Телефон 0675957535,380508806220
Ел. пошта slavrr@ukr.net

Документи пропозиції

Завантажити архівом
ok Підпис накладено

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

490 000.00 UAH
Активна

Дані організації

Код ЄДРПОУ 42827548
Поштова адреса 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА АНДРІЯ САХАРОВА, будинок 82, офіс 82
Суб'єкт господарювання Суб'єкт середнього підприємництва
Ім'я КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Телефон 380674021456,380675380454
Ел. пошта gasenergo2019@gmail.com

Документи пропозиції

Завантажити архівом
ok Підпис накладено

ТОВ "КЕВПРОД"

519 800.00 UAH
Активна

Дані організації

Код ЄДРПОУ 39423389
Поштова адреса 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук Автозаводський район , ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ будинок 3А , офіс 20
Суб'єкт господарювання Суб'єкт малого підприємництва
Ім'я Аврашов Олег Олегович
Телефон +380675316844
Ел. пошта kevprod@i.ua

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2020-09-24-013374-a
Електронний цифровий підпис
Накладено

Очікувана вартість закупівлі 600 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок пониження 6 000.00 UAH з ПДВ
Гарантійне забезпечення 18 000.00 UAH
Планування закупівлі UA-P-2020-09-24-004845-c
Перейти до плану закупівлі
Для участі у закупівлі замовник
вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість

Дати

Період уточнень до 25 жовтня, 01:00
Період оскарження умов до 31 жовтня, 00:00
Подача пропозицій до 4 листопада, 00:00
Дата останніх змін 24 листопада, 09:10
Аукціон

4 листопада, 14:31

Переглянути

Предмети закупівлі

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25

100 тонни

Адреса поставки: 19030, Україна, Черкаська область, село Литвинець, За адресою підпорядкованих закладів Замовника

Строк: до 31.12.2020 00:12

Тип предмета закупівлі: Товари

Код ДК 021:2015: 09111100-1, Вугілля

Документи закупівлі

Умови оплати

поставка товару

Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку та видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка та видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку та видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку та видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 20 робочих днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Литвинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ 43084654
Поштова адреса 19030, Україна, Черкаська область, с. Литвинець, Гайдамацька, 2
Ім'я Бабенко Анна
Телефон 380966505048
Ел. пошта lytv_bobrosvita@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 18

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2021, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом енергетичних закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло