На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 609 316.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова тендерних пропозицій-українська; Вид та умови забезпечення тендерних пропозицій-електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у ТД
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39737643 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 200, корпус Б, офіс 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Боднарашек |
Телефон | +380502512223 |
Ел. пошта | alex39737643@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2939224597 |
---|---|
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, СНЯТИН, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛ., М.СНЯТИН, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, БУДТНОК 403 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ПЕРВУСЯК ІВАН СТЕПАНОВИЧ |
Телефон | +380933465658 |
Ел. пошта | pis2939224597@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37978257 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, м. Чернівці, вул. Турецька,14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мацалковський Віктор Володимирович |
Телефон | +380663637575 |
Ел. пошта | km-bud11@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-25-012079-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 609 316.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 18 046.58 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 18 000.00 UAH |
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 9 листопада, 08:59 |
Аукціон |
13 жовтня, 14:22 Переглянути |
Будівництво водопровідної насосної станції ІІ підйому в мікрорайоні "Роша" в м.Чернівцях1 робота Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Попова,10 Строк: до 25.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45200000-9, Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва |
Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата надається протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням 20 % від суми наданої попередньої оплати, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23245721 |
Поштова адреса | 58006, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А |
Ім'я |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Ел. пошта | tendermbk@gmail.com |