На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
450 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Заблоковано
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38063235 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, Україна, вулиця Велика Васильківська, буд. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мухін Сергій Анатолійович |
Телефон | +380442232856 |
Ел. пошта | office@viasplus.com.ua |
Час публікації: 2020-11-12 16:53:36
Ідентифікатор: 91a8a104d89c4dfeb5366c9508f8242a
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 16:53:31
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення щодо наданих сертифікатів технічного персоналу, в якому зазначено, що вони можуть бути перевірені за ідентифікаційним номером та номером тестування, що вказані у ньому. Однак, за вказаними в сертифікатах посиланнями, неможливо перевірити зазначену інформацію. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника. Та/або підтвердження інформації, зазначеної документі «Лист-пояснення щодо наданих сертифікатів технічного персоналу».
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33603690 |
---|---|
Поштова адреса | 01032, Україна, м. Київ, місто Київ, бульвар Шевченка Тараса, будинок 36-А, кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щинович Людмила Григорівна |
Телефон | +380444667765 |
Ел. пошта | astrium@ukr.net |
Час публікації: 2020-11-12 16:55:17
Ідентифікатор: 790c201468e04f51865ab77246d7e879
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 16:55:10
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Також, на даних сертифікатах наявна печатка CANON MEDICAL SYSTEMS B.V., Нідерланди, однак учасник пропонує обладнання виробництва СANON MEDICAL SYSTEMS CORPORATIONS (Японія). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36352221 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зоологічна, 3 Я |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пилипенко Сергій Олександрович |
Телефон | +380443337039 |
Ел. пошта | s.pylypenko@kind.kiev.ua |
Час публікації: 2020-11-12 16:49:47
Ідентифікатор: 52929584995e4a26a07c6ad0622e3f07
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 16:49:25
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36519759 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, м. Київ, місто Київ, Новопечерський переулок, буд.18, офіс 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Постернак Людмила Володимирівна |
Телефон | +380445934326 |
Ел. пошта | info@protech-solutions.com.ua |
Час публікації: 2020-11-12 16:56:43
Ідентифікатор: 2b2e01cca91b482498cc6848d3d10012
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 16:56:32
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять печатки виробника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38865928 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 39, офіс 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Курашко Наталя Миколаївна |
Телефон | 380509094750,380509094750 |
Ел. пошта | artec2020@ukr.net |
Час публікації: 2020-11-12 17:01:49
Ідентифікатор: 44a525847db64745ac20e69824c2d3fd
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 17:01:30
Опис
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано Лист-пояснення №14/10 від 28.10.2020 р., в якому зазначено, що вони можуть бути перевірені за ідентифікаційним номером та номером тестування, що вказані у ньому. Однак, за вказаними в сертифікатах посиланнями, неможливо перевірити зазначену інформацію. 1) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. 1) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника. Та/або підтвердження інформації, зазначеної в документі «Лист-пояснення №14/10 від 28.10.2020 р.». 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист №10/10 від 28.10.2020 р., про те що Учасник забезпечить навчання персоналу кінцевих користувачів роботі на запропонованому обладнанні впродовж 30 календарних днів з моменту інсталяції обладнання. Навчання буде проводитись сертифікованим виробником спеціалістом. Проте, Учасником не надано копію(ї) сертифікату(ів), виданого(их) виробником обладнання. 2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 7.7. та 2.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації. 2) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія(ї) сертифікату(ів), виданого(их) виробником обладнання.
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38872631 |
---|---|
Поштова адреса | 01032, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Саксаганського 119, 6 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лаврентій Дмитро Степанович |
Телефон | +380443590088 |
Ел. пошта | afs@afsmt.com.ua |
Час публікації: 2020-11-12 16:58:20
Ідентифікатор: 387d465f36e449d18874dd245e4b9212
Кінцевий строк для усунення: 2020-11-13 16:58:06
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано копії сертифікатів технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Проте, дані сертифікати не містять інформації щодо їх чинності на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції та не містять печатки виробника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія (-ї) сертифікату (-ів) технічного персоналу (штатного або залученого), який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Сертифікати повинні бути чинними на момент подачі пропозиції та протягом 6 місяців з дати подачі пропозиції. Учасник має забезпечити своєчасне навчання технічного персоналу для обслуговування обладнання на весь період гарантійного обслуговування. Сертифікат має містити прізвище та ім'я особи, дати проходження навчання, назву обладнання, печатку виробника.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-29-003241-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 450 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 250 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 22:45 |
Початок аукціону: | 10 грудня, 14:23 |
Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифроваStationary angiographic x-ray system, digital20 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33110000-4, Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код НК 024:2019: 37623, Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова |
Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним п. 2.2. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Ім'я |
Дар'я Пахомова |
Телефон | +380632318243 |
Ел. пошта | pakhomovadv@gmail.com |