На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
72 216.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: За кодом ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (Труби та арматура). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 15.10.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Не відповідає вимогам тендерної документації
1. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та зразку, викладеному у Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону (файл «2 Дов_дка стаття 17.pdf»). Замовником самостійно при перевірці інформації встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Підстава: п.1) ч.1 ст.31 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та зразку, викладеному у Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником надано інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону (файл «2 Дов_дка стаття 17.pdf»). Замовником самостійно при перевірці інформації встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Підстава: п.1) ч.1 ст.31 Закону.
Код ЄДРПОУ | 41094411 |
---|---|
Поштова адреса | 61017, Україна, Харківська область, Харків, вул Сіриківська, будинок 2 кімната 5 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Владислав Валерійович Плоскін |
Телефон | |
Ел. пошта | o.krasovskaya@universyst.com.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України. 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, без зазначення: є) особа, уповноважена на підписання тендерної пропозиції (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); ж) особа, уповноважена на підписання договору за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб). 3. Згідно пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано таблицю порівняльних характеристик з повною відповідністю основних технічних характеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару, але не надано гарантійний лист, у якому зазначено, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам замовника, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника. 4. В недотримання пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Техн_чн_ вимоги.pdf») без урахування еквіваленту - якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик). 5. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 30.10.2020 № 442). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, надано договір про надання послуг з перевезення автомобільним транспортом (файл «Догов_р з перев_зником.pdf»), згідно п. 7.5. Розділу 7 якого не зазначено строк дії договору. Оскільки, строк дії договору чітко не визначено умовами договору, Замовник не може врахувати наданий договір про надання послуг з перевезення автомобільним транспортом як документальне підтвердження інформації залученого транспортного засобу, так як він не охоплює весь строк дії договору за предметом закупівлі. 7. Учасником не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України. 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, без зазначення: є) особа, уповноважена на підписання тендерної пропозиції (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); ж) особа, уповноважена на підписання договору за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб). 3. Згідно пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано таблицю порівняльних характеристик з повною відповідністю основних технічних характеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару, але не надано гарантійний лист, у якому зазначено, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам замовника, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника. 4. В недотримання пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Техн_чн_ вимоги.pdf») без урахування еквіваленту - якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги, що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту та з вказанням детального опису товару (його технічних характеристик). 5. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 30.10.2020 № 442). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, надано договір про надання послуг з перевезення автомобільним транспортом (файл «Догов_р з перев_зником.pdf»), згідно п. 7.5. Розділу 7 якого не зазначено строк дії договору. Оскільки, строк дії договору чітко не визначено умовами договору, Замовник не може врахувати наданий договір про надання послуг з перевезення автомобільним транспортом як документальне підтвердження інформації залученого транспортного засобу, так як він не охоплює весь строк дії договору за предметом закупівлі. 7. Учасником не надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону
Код ЄДРПОУ | 42740609 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Балківська, буд. 199, офіс №101 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Степанковський Антон |
Телефон | 380935516235,380935516235 |
Ел. пошта | stepankovskiy@ukrinstal.com.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 03.11.2020 № 445). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність транспортного засобу для доставки товару» (файл «Изображение.jpg»), яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 3. Згідно пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано таблицю порівняльних характеристик з повною відповідністю основних технічних характеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару, але не надано гарантійний лист, у якому зазначено, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам замовника, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника. 4. В недотримання пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Изображение0003.pdf» - «Изображение0007.pdf») без зазначення текстової частини після таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості», а саме: «Ціна тендерної пропозиції включає: ціну Товару; всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Покупцю; всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, затрати по зберіганню Товару на складі Постачальника. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам Договору протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат відповідності/якості або паспорт якості або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), якщо таке встановлено. Товар, що поставляється, не повинен бути у попередній експлуатації, повинен бути новим, в зібраному, перевіреному і готовому до використання за призначенням стані». 5. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 6. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, зміст та вигляд якої, не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 7. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано документ, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку), зміст та вигляд якого, не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 8. . Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України, яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 9. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний підпис (ЕЦП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 Розділу ІІІ цієї документації. Підстава: п.1) та п. 2) ч.1 ст.31 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 03.11.2020 № 445). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність транспортного засобу для доставки товару» (файл «Изображение.jpg»), яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 3. Згідно пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано таблицю порівняльних характеристик з повною відповідністю основних технічних характеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару, але не надано гарантійний лист, у якому зазначено, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам замовника, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника. 4. В недотримання пункту 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Изображение0003.pdf» - «Изображение0007.pdf») без зазначення текстової частини після таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості», а саме: «Ціна тендерної пропозиції включає: ціну Товару; всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Покупцю; всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, затрати по зберіганню Товару на складі Постачальника. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам Договору протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат відповідності/якості або паспорт якості або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо), якщо таке встановлено. Товар, що поставляється, не повинен бути у попередній експлуатації, повинен бути новим, в зібраному, перевіреному і готовому до використання за призначенням стані». 5. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 6. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, зміст та вигляд якої, не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 7. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано документ, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку), зміст та вигляд якого, не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 8. . Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано довідку, складену у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України, яка не оформлена належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, мають печатку (у разі застосування). 9. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний підпис (ЕЦП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 Розділу ІІІ цієї документації. Підстава: п.1) та п. 2) ч.1 ст.31 Закону.
Код ЄДРПОУ | 2514510653 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ ІЛЛІЧА, будинок 103, квартира 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Плахов |
Телефон | +380999004563 |
Ел. пошта | teplocentr@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30728887 |
---|---|
Поштова адреса | 08162 , Україна, Київська область, смт. Чабани, 08162, Київська обл., Києво-Святошинський район, селище міського типу Чабани, ОДЕСЬКЕ ШОСЕ, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ковальчина Ірина Юріївна |
Телефон | +380503557229,0445612753 |
Ел. пошта | TENDER_NL14@NL.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-29-008174-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 72 216.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 722.16 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 23:59 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 14:40 |
Аукціон |
16 жовтня, 12:12 Переглянути |
Труба поліпропіленова ASG-Plast d20 PN20 або еквівалент60 метр Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163121-4, Опалювальні труби |
Труба поліпропіленова ASG-Plast d25 PN20 або еквівалент80 метр Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163121-4, Опалювальні труби |
Труба поліпропіленова ASG-Plast d32 PN20 або еквівалент20 метр Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163121-4, Опалювальні труби |
Труба поліпропіленова ASG-Plast d63 PN20 або еквівалент100 метр Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163121-4, Опалювальні труби |
Муфта PPR 20*1/2" ЗР Alfa Plast або еквівалент40 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR 25*3/4 ВР Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR 25*3/4" ЗР Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR 32*1" ВР Alfa Plast або еквівалент25 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR 32*1" ЗР Alfa Plast або еквівалент25 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Ду 20 мм Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Ду 25 мм Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Ду 32 мм Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта перехідна PPR 32*20*32 мм Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта перехідна PPR 32*25*32 мм Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Трійник PPR 20 мм Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Трійник PPR 25 мм Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Трійник PPR 32*20*32 мм Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Муфта PPR Американка 20*1/2"РВ Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Американка 20*1/2"РЗ Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Американка 25*3/4"РВ Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Американка 25*3/4"РЗ Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Коліно PPR 20х90⁰ Alfa Plast або еквівалент100 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 20х45⁰ Alfa Plast або еквівалент100 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 25х90⁰ Alfa Plast або еквівалент80 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 25х45⁰ Alfa Plast або еквівалент50 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 32х90⁰ Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 32х45⁰ Alfa Plast або еквівалент30 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Муфта PPR 63*2" ВР Alfa Plast або еквівалент10 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Муфта PPR Американка 63*2"РЗ Alfa Plast або еквівалент10 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Коліно PPR 63х45⁰ Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Коліно PPR 63х90⁰ Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Муфта PPR 63 мм Alfa Plast або еквівалент25 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163240-4, Трубні муфти |
Трійник PPR 63*25*63 мм Alfa Plast або еквівалент20 штука Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44167300-1, Коліна, трійники та арматура до труб |
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728533 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Баранова Катерина Олександрівна (Baranova Katerina ) |
Телефон | +380552481328 |
Ел. пошта | smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |