На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 488 658.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 39957071 |
---|---|
Поштова адреса | 60411, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район, село Валя Кузьмина, , ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 239 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Зубаль |
Телефон | +380677627029 |
Ел. пошта | magistralbudukraine@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2906621297 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 58003, Чернівецька обл., місто Чернівці, ВУЛИЦЯ БУКОВИНСЬКА, будинок 24, квартира 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФОП СавковА.Л. |
Телефон | +380667139786 |
Ел. пошта | SAVKOVVVAL@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-06-001443-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 488 658.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 886.58 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 жовтня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 23:02 |
Аукціон |
16 жовтня, 13:04 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 жовтня, 12:42 |
<удівництво спортивного майданчика по вул. Бережанській в м. Чернівці (коригування)1 робота Адреса поставки: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Бережанська Строк: до 01.09.2021 00:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів |
4.1. Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. Попередня оплата надається протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням 20 % від суми наданої попередньої оплати, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23245721 |
Поштова адреса | 58006, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 64А |
Ім'я |
Віталій Гулейчук |
Телефон | +380372527567 |
Ел. пошта | gul.vitaliy@gmail.com |