На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39113300-0 Банкетки) згідно документації.
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі відмовився від укладення договору.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Переможець спрощеної закупівлі відмовився від укладення договору.
Код ЄДРПОУ | 3365102253 |
---|---|
Поштова адреса | 11509, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ В. СОСНОВСЬКОГО , будинок 48, корпус Б, квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роман Богдан |
Телефон | +380972224587 |
Ел. пошта | rb169581@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-06-005716-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 9 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 48.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 жовтня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 14:42 |
39113300-0 Банкетки (Джерело фінансування закупівлі - кошти місевого бюджету)7 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086, |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |