На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 800 727.38 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк виконання робіт: до 30 календарних днів з дати підписання Договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2020-10-07-002618-c - ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" з наступних підстав : Тендерна пропозиція Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «РІФ К» «РІФ»Товариства не відповідає вимогам тендерної документації та відхиляється відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі) (далі – Закон), у зв’язку з: 1) відсутністю: у листі-гарантії інформації про те, що службову (посадову) особу уповноваженої учасником особи (осіб) на підписання договору про закупівлю та тендерної пропозиції не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, в супереч вимогам, зазначеним в розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; у листі-гарантії інформації про те, учасник Дочірнє підприємство товариства з обмеженою відповідальністю «РІФ К» «РІФ» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», в супереч вимогам, зазначеним в розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; 2) ненаданням: Інформації про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.19 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; інформації про субпідрядника (субпідрядників), якщо учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Форма подання інформації визначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації), всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.7 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; підтвердження про наявність повної чи базової вищої освіти відповідного напрямку роботи керівника будівельної ділянки, оскільки надано диплом молодшого спеціаліста, всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.24 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; кваліфікаційного сертифікату ГІП або ГАП, всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.28 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; чинного договору оренди нежитлового приміщення (для офісу), оскільки дія договору закінчилася 30.05.2020 року, всупереч вимогам, зазначеним в абзаці першому пункту 1.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; всіх сторінок трудової книжки Цінника Володимира Володимировича головного інженера, Шаравара Романа Васильовича виконроба (керівника будівельної ділянки), всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 6 до тендерної документації працівників залученого субпідрядника ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл», всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; підтвердження про виконання аналогічних договорів, предметом якого є виконання робіт, що є предметом закупівлі, всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, наявні розбіжності у календарному графіку та в кошорисній документації, а саме: За календарним графіком виконання робіт загальний обсяг робіт у тис. грн складає 30,42155+2,62396+236,75641+277,16149+16,87906+114,69251+1071,8073+1037,6401+17,28768 = 2805,27006 тис.грн При цьому у об’єктному кошторисі № 2-1 вказано 2200,63953 тис.грн, навіть якщо порахувати з ПДВ – 2640,767436 тис.грн. По затратам праці у календарному графіку виходить сумарно 25,1+1,9+82,3+104,0+5,1+9,3+721,9+752,3+11,8 = 1 713,7 люд/дн = (1713,7*8) = 13 709,6 люд/год. При цьому у об’єктному кошторисі № 2-1 вказано 13,39762 тис. люд/год, Нижче наведено розбіжності у показниках календарного графіку та локального кошторису № 2-1-1: Внутрішні оздоблювальні роботи 1 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 1 поверху (у локальному кошторисі розділ 1) Разом прямі витрати по розділу: 18 359, 19 грн Всього за розділом – 23738,46 грн Кількість одиниці – 30,42155 тис. грн ( що складає 30 421, 55 грн) Затрати праці – 182,04 люд-год ( що становить 182,04/8 = 22,755 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 25,1 Внутрішні оздоблювальні роботи 2 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 2 поверху (у локальному кошторисі розділ 2) Разом прямі витрати по розділу: 1655,47 грн Всього за розділом – 2064,09 грн Кількість одиниці – 2,62396 тис. грн ( що складає 2 623,96 грн) Затрати праці – 13,85 люд-год ( що становить 13,85/8 = 1,73125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 1,9 Внутрішні оздоблювальні роботи 3 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 3 поверху (у локальному кошторисі розділ 3) Разом прямі витрати по розділу: 174228,62 грн Всього за розділом – 192013,11 грн Кількість одиниці – 236,75641 тис. грн ( що складає 236 756,41 грн) Затрати праці – 596,62 люд-год ( що становить 596,62/8 = 74,5775 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 82,3 Ремонт покрівлі Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Ремонт покрівлі (у локальному кошторисі розділ 4) Разом прямі витрати по розділу: 200360,79 грн Всього за розділом – 224287,67 грн Кількість одиниці – 277,16149 тис. грн ( що складає 277 161,49 грн) Затрати праці – 740,17 люд-год ( що становить 740,17/8 = 92,52125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 104,0 Заміна вікон Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Заміна вікон (у локальному кошторисі розділ 5) Разом прямі витрати по розділу: 12556,65 грн Всього за розділом – 13736,33 грн Кількість одиниці – 16,879069 тис. грн ( що складає 16 879,06 грн) Затрати праці – 36,65 люд-год ( що становить 36,65/8 = 4,58125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 5,1 Двері з металопластику Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Двері з металопластику (у локальному кошторисі розділ 6) Разом прямі витрати по розділу: 92897,72 грн Всього за розділом – 94979,89 грн Кількість одиниці – 277,16149 тис. грн ( що складає 277 161,49 грн) Затрати праці – 66,4 люд-год ( що становить 66,4/8 = 8,3 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 9,3 Зазначено тривалість робіт 30 днів та вказано у Роки, квартали, місяці – 15 листопада по 20 листопада, що складає 6 днів роботи. Головний фасад ( Балкони, Грати) Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Головний фасад ( Балкони, Грати) (у локальному кошторисі розділ 7) Разом прямі витрати по розділу: 689132,64 грн Всього за розділом – 84796,05 грн Кількість одиниці – 1071,8073 тис. грн ( що складає 1071807,3грн) Затрати праці – 5215,13 люд-год ( що становить 5215,13/8 = 651,89125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 721,9 Дворові фасади Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Дворові фасади (у локальному кошторисі розділ 8) Разом прямі витрати по розділу: 638108,13 грн Всього за розділом – 789375,56 грн Кількість одиниці – 1037,6401 тис. грн ( що складає 1037640,1 грн) Затрати праці – 5181,07 люд-год ( що становить 5181,07/8 = 647,63375 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 752,3 Електрообладнання Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Електрообладнання (у локальному кошторисі розділ 9) Разом прямі витрати по розділу: 11105,62 грн Всього за розділом – 13648,37 грн Кількість одиниці – 17,28768 тис. грн (що складає 17 287,68 грн) Затрати праці – 80,59 люд-год (що становить 80,59/8 = 10,07375 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 11,8 Зазначено тривалість робіт 30 днів та вказано у Роки, квартали, місяці – 1 листопада по 10 листопада, що складає 11 днів роботи. Всупереч вимогам позиції 3.5 пункту 3 розділу VI тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2020-10-07-002618-c - ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" з наступних підстав : Тендерна пропозиція Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «РІФ К» «РІФ»Товариства не відповідає вимогам тендерної документації та відхиляється відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі) (далі – Закон), у зв’язку з: 1) відсутністю: у листі-гарантії інформації про те, що службову (посадову) особу уповноваженої учасником особи (осіб) на підписання договору про закупівлю та тендерної пропозиції не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, в супереч вимогам, зазначеним в розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; у листі-гарантії інформації про те, учасник Дочірнє підприємство товариства з обмеженою відповідальністю «РІФ К» «РІФ» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», в супереч вимогам, зазначеним в розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; 2) ненаданням: Інформації про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.19 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; інформації про субпідрядника (субпідрядників), якщо учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Форма подання інформації визначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації), всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.7 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; підтвердження про наявність повної чи базової вищої освіти відповідного напрямку роботи керівника будівельної ділянки, оскільки надано диплом молодшого спеціаліста, всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.24 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; кваліфікаційного сертифікату ГІП або ГАП, всупереч вимогам, зазначеним в п. 1.28 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; чинного договору оренди нежитлового приміщення (для офісу), оскільки дія договору закінчилася 30.05.2020 року, всупереч вимогам, зазначеним в абзаці першому пункту 1.1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; всіх сторінок трудової книжки Цінника Володимира Володимировича головного інженера, Шаравара Романа Васильовича виконроба (керівника будівельної ділянки), всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 6 до тендерної документації працівників залученого субпідрядника ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл», всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону; підтвердження про виконання аналогічних договорів, предметом якого є виконання робіт, що є предметом закупівлі, всупереч вимогам зазначеним в третьому абзаці пункту 1.3 розділу І додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім того, наявні розбіжності у календарному графіку та в кошорисній документації, а саме: За календарним графіком виконання робіт загальний обсяг робіт у тис. грн складає 30,42155+2,62396+236,75641+277,16149+16,87906+114,69251+1071,8073+1037,6401+17,28768 = 2805,27006 тис.грн При цьому у об’єктному кошторисі № 2-1 вказано 2200,63953 тис.грн, навіть якщо порахувати з ПДВ – 2640,767436 тис.грн. По затратам праці у календарному графіку виходить сумарно 25,1+1,9+82,3+104,0+5,1+9,3+721,9+752,3+11,8 = 1 713,7 люд/дн = (1713,7*8) = 13 709,6 люд/год. При цьому у об’єктному кошторисі № 2-1 вказано 13,39762 тис. люд/год, Нижче наведено розбіжності у показниках календарного графіку та локального кошторису № 2-1-1: Внутрішні оздоблювальні роботи 1 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 1 поверху (у локальному кошторисі розділ 1) Разом прямі витрати по розділу: 18 359, 19 грн Всього за розділом – 23738,46 грн Кількість одиниці – 30,42155 тис. грн ( що складає 30 421, 55 грн) Затрати праці – 182,04 люд-год ( що становить 182,04/8 = 22,755 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 25,1 Внутрішні оздоблювальні роботи 2 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 2 поверху (у локальному кошторисі розділ 2) Разом прямі витрати по розділу: 1655,47 грн Всього за розділом – 2064,09 грн Кількість одиниці – 2,62396 тис. грн ( що складає 2 623,96 грн) Затрати праці – 13,85 люд-год ( що становить 13,85/8 = 1,73125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 1,9 Внутрішні оздоблювальні роботи 3 поверху Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Внутрішні оздоблювальні роботи 3 поверху (у локальному кошторисі розділ 3) Разом прямі витрати по розділу: 174228,62 грн Всього за розділом – 192013,11 грн Кількість одиниці – 236,75641 тис. грн ( що складає 236 756,41 грн) Затрати праці – 596,62 люд-год ( що становить 596,62/8 = 74,5775 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 82,3 Ремонт покрівлі Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Ремонт покрівлі (у локальному кошторисі розділ 4) Разом прямі витрати по розділу: 200360,79 грн Всього за розділом – 224287,67 грн Кількість одиниці – 277,16149 тис. грн ( що складає 277 161,49 грн) Затрати праці – 740,17 люд-год ( що становить 740,17/8 = 92,52125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 104,0 Заміна вікон Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Заміна вікон (у локальному кошторисі розділ 5) Разом прямі витрати по розділу: 12556,65 грн Всього за розділом – 13736,33 грн Кількість одиниці – 16,879069 тис. грн ( що складає 16 879,06 грн) Затрати праці – 36,65 люд-год ( що становить 36,65/8 = 4,58125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 5,1 Двері з металопластику Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Двері з металопластику (у локальному кошторисі розділ 6) Разом прямі витрати по розділу: 92897,72 грн Всього за розділом – 94979,89 грн Кількість одиниці – 277,16149 тис. грн ( що складає 277 161,49 грн) Затрати праці – 66,4 люд-год ( що становить 66,4/8 = 8,3 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 9,3 Зазначено тривалість робіт 30 днів та вказано у Роки, квартали, місяці – 15 листопада по 20 листопада, що складає 6 днів роботи. Головний фасад ( Балкони, Грати) Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Головний фасад ( Балкони, Грати) (у локальному кошторисі розділ 7) Разом прямі витрати по розділу: 689132,64 грн Всього за розділом – 84796,05 грн Кількість одиниці – 1071,8073 тис. грн ( що складає 1071807,3грн) Затрати праці – 5215,13 люд-год ( що становить 5215,13/8 = 651,89125 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 721,9 Дворові фасади Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Дворові фасади (у локальному кошторисі розділ 8) Разом прямі витрати по розділу: 638108,13 грн Всього за розділом – 789375,56 грн Кількість одиниці – 1037,6401 тис. грн ( що складає 1037640,1 грн) Затрати праці – 5181,07 люд-год ( що становить 5181,07/8 = 647,63375 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 752,3 Електрообладнання Назва порівняльного елементу По локальному кошторису 2-1-1 Календарний графік виконання робіт Електрообладнання (у локальному кошторисі розділ 9) Разом прямі витрати по розділу: 11105,62 грн Всього за розділом – 13648,37 грн Кількість одиниці – 17,28768 тис. грн (що складає 17 287,68 грн) Затрати праці – 80,59 люд-год (що становить 80,59/8 = 10,07375 люд-дн) Затрати люд праці люд/дней – 11,8 Зазначено тривалість робіт 30 днів та вказано у Роки, квартали, місяці – 1 листопада по 10 листопада, що складає 11 днів роботи. Всупереч вимогам позиції 3.5 пункту 3 розділу VI тендерної документації, у зв’язку з чим, відхилено відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону
Код ЄДРПОУ | 25202199 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03170, м.Київ, ВУЛ. ЯНТАРНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гальцев Виктор |
Телефон | +380674071145 |
Ел. пошта | RIFDP@BIGMIR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41325158 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Академіка Вільямса, будинок 8-Є, офіс 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Безруков Костянтин |
Телефон | 380442283846,380442283846 |
Ел. пошта | gorinvest20@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-07-002618-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 800 727.38 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 14 500.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 14 000.00 UAH |
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 10:16 |
Аукціон |
26 жовтня, 15:42 Переглянути |
Капітальний ремонт консультативно-діагностичної поліклініки Київського міського центру радіаційного захисту населення м. Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи, вул. Пушкінська, 401 робота Адреса поставки: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пушкінська, 40 Строк: до 20.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Строк виконання робіт: до 30 календарних днів з дати підписання Договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська обсяг зазначено в дефектному акті
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21490652 |
Поштова адреса | 01004, Україна, Київська область, Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40 |
Ім'я |
Хмелевська Ганна Григорівна |
Телефон | 380676581088 |
Ел. пошта | hmelevskaya_a@ukr.net |