На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
272 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі:
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34649956 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Житомирська область, Житомир, 10003, Житомирська обл., місто Житомир, ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ, будинок 8-А, кімната 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Волинець Олена Францівна |
Телефон | 0412225910 |
Ел. пошта | TGSZT@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-07-005101-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 272 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 360.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 360.00 UAH |
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 14:47 |
ДСТУ Б Д .1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція системи опалення в адмінбудівлі за адресою: смт. Любар, вул. Миру, 20»1 робота Адреса поставки: 13100, Україна, Житомирська область, смт. Любар, вул. Миру, 20 Строк: до 18.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Адреса Замовника: 10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника,7 Критерій оцінки - Ціна – 100%”. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДПС у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43142501 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7 |
Ім'я |
Тетяна Вінель |
Телефон | +380679689382 |
Ел. пошта | zt.upr11@tax.gov.ua |