На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
113 165.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якісне виконання робіт. Усі матеріали та виконані роботи повинні відповідати стандартам, які застосовуються в Україні.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2038102315 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 62, кв. 200 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ісакін Віктор Олександрович |
Телефон | +380962800083 |
Ел. пошта | 2800083@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 24414887 |
---|---|
Поштова адреса | 19501, Україна, Черкаська область, Городищенський район, місто Городище, ВУЛИЦЯ КОЖЕДУБА, будинок 43,А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Сергій |
Телефон | +380674705282 |
Ел. пошта | tender82@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-08-000988-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 113 165.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 565.83 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 23:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 14:17 |
Аукціон |
27 жовтня, 14:35 Переглянути |
Капітальний ремонт і реставрація – «Капітальний ремонт м’якої покрівлі у дошкільному навчальному закладі №12 за адресою: вул Павлова, 32, м.Сміла Черкаської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (інші завершальні будівельні роботи CPV ДК 021:2015 – 45450000-6)1 робота Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Павлова,32 Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Оплата проводяться шляхом перерахування авансу у розмірі 30%, від загального обсягу робіт та 70% оплата за фактично виконані роботи. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, тощо. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, протягом 60 календарних днів. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Виконавцем робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата проводяться шляхом перерахування авансу у розмірі 30%, від загального обсягу робіт та 70% оплата за фактично виконані роботи. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, тощо. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, протягом 60 календарних днів. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Виконавцем робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38627941 |
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Перемоги, 18 |
Ім'я |
Віта Володимирівна Коваль |
Телефон | +380969085380 |
Ел. пошта | osvitasmilaprozorro1@ukr.net |