На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43284171 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, вул. Богдана Гаврилишина, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грабчук Артем Вікторович |
Телефон | +380673722701 |
Ел. пошта | grabcuk.artem@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-13-005362-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 072 730.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 19:01 |
---|
Додаткові роботи по об'єкту "Будівництво дошкільного навчального закладу на 75 місць в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області".Коригування."1 робота Адреса поставки: 81130, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Сокільники Строк: до 31.12.2020 13:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45214100-1, Будівництво дитячих садків |
Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. До рахунку Підрядником додаються підписані екземпляри акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням авансу, у наступному місяці за поточним, в якому було підписано акти про виконані роботи форми КБ-2в. Кінцевий розрахунок проводиться Замовником протягом 15 (п’ятнадцять) днів з моменту підписання кінцевого акту про виконані роботи форми КБ-2в.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 N117, Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30% річного обсягу робіт ( що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом одного місяця від моменту отримання. Після закінчення місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Сокільницька сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04369682 |
Поштова адреса | 81130, Україна, Львівська область, Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Ім'я |
Пасічна Ірина Борисівна (Sulymko Taras Mykhailovych) |
Телефон | +380322270645 |
Ел. пошта | Sokil_rada@ukr.net |