На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3343004148 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА буд. 50 кв. 111 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Юлия Белоусова |
Телефон | +30995642400 |
Ел. пошта | osnova.m@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-20-006015-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 356.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 15:02 |
39130000-2 - Офісні меблі (39134100-1 - Комп*ютерні столи) - Столи для комп*ютерів зі зборкою9 одиниця Адреса поставки: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 87а Строк: до 12.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
39130000-2 - Офісні меблі (39134100-1 - Комп*ютерні столи) - Столи для комп*ютерів зі зборкою19 одиниця Адреса поставки: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалугів, 3 Строк: до 26.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Розрахунки за Товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання видаткових накладних та отримання відповідного рахунку та після надання в повному обсягу послуги з встановлення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052198 |
Поштова адреса | 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Ім'я |
Наталя Бондарук |
Телефон | +380664388411 |
Ел. пошта | nata_bondaruk1981@ukr.net |