На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасником надано неповний пакет документів, перелік яких зазначено в додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі, а саме: - відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про відсутність або наявність заборгованості із зазначенням її розміру перед банківськими установами за кредитами станом на останній день місяця, що передує дню електронного аукціону; - відсутній гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником замовнику всіх документів, перелік яких зазначено в додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі, оформлених належним чином, у разі визначення його переможцем протягом 3-х робочих днів з дати визначення його переможцем електронної закупівлі; - відсутнє підтвердження пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вимогам Замовника за формою згідно додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником надано неповний пакет документів, перелік яких зазначено в додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі, а саме: - відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про відсутність або наявність заборгованості із зазначенням її розміру перед банківськими установами за кредитами станом на останній день місяця, що передує дню електронного аукціону; - відсутній гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником замовнику всіх документів, перелік яких зазначено в додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі, оформлених належним чином, у разі визначення його переможцем протягом 3-х робочих днів з дати визначення його переможцем електронної закупівлі; - відсутнє підтвердження пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вимогам Замовника за формою згідно додатку №3 до оголошення про проведення закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2828411592 |
---|---|
Поштова адреса | 64200, Україна, Харківська область, місто Балаклія, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛІВКА, будинок 58 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Володимир Мисочка |
Телефон | +380507130878 |
Ел. пошта | misochka@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-22-006218-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 38 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 195.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 00:03 |
Тумба за ДК 021:2015 39120000-9 "Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи"20 штука Адреса поставки: 61166, Україна, Харківська область, Харків, вул.Бакуліна, 18 Строк: до 15.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37874947 |
Поштова адреса | 61166, Україна, Харківська область, Харків, Вул. Бакуліна, 18 |
Ім'я |
Кіріченко Марина Павлівна |
Телефон | 380577021257 |
Ел. пошта | office@kh.treasury.gov.ua |