На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
14 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 листопада, 00:04
Опис
У зв’язку з ч.2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: виведення працівників із складу тендерного комітету та призначення уповноваженої особи.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-29-003443-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 9 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 45.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 00:04 |
Початок аукціону: | 16 листопада, 12:51 |
Стілець для вчителя18 штука Адреса поставки: 11706, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул.Гетьмана Сагайдачного, 47 Строк: до 15.12.2020 14:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Мова: українська. Критерія оцінки: ціна, питома вага критерію - 100%.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти,культури та спорту Новоград-Волинської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143117 |
Поштова адреса | 11704, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, Вулиця Гетьмана Сагайдачного, 47 |
Ім'я |
Зух Наталія Юріївна ( ) |
Телефон | +380414120605 |
Ел. пошта | kravchuk.yana@nvrda.zht.gov.ua |