На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
96 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Для потреби Київської клінічної лікарні №2 на залізничному транспорті
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25284872 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, Київська область, Киев, вул. Ольжича 11а, оф.43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ельміра Джумаївна Шахмарова |
Телефон | +380444671004 |
Ел. пошта | servislift@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30789976 |
---|---|
Поштова адреса | 04214, Україна, Київська область, Киев, вул. Героїв Дніпра, 32 к.7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Григорович Степанець |
Телефон | +380503570924 |
Ел. пошта | nata.matskevych@gmail.com |
Скасовано
24 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 січня, 00:02
Опис
В зв’язку з відсутністю кворуму на засіданні тендерного комітету на 29.12.2020р. Замовник не має право приймати рішення. Відповідно до п.5 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір приведе до порушення строку забезпечення права на оскарження рішень замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-10-30-001217-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 96 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 480.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 24 січня, 00:02 |
Аукціон |
23 листопада, 16:01 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 листопада, 15:40 |
Код ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Поточний ремонт обладнання чотирьох ліфтів будівлі терапевтичного корпусу, літера В, після їх експертного обстеження Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 за адресою: м.Київ, просп. Повітрофлотський, 9)4 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50710000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель |
Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, Повітрофлотський проспект, 9 |
Ім'я |
Бондаренко Ігор Миколайович |
Телефон | +0444659178 |
Ел. пошта | bondarenko@uz.gov.ua |