На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4197.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-17-002455-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 197.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 17 листопада, 10:52 |
---|
Крісло керівника поворотне Марсель Хром механізм Аnyfix1 штука Адреса поставки: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, 29 Строк: до 10.12.2020 10:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39111100-4, Поворотні сидіння |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару.Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20989154 |
Поштова адреса | 67700, Україна, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Ім'я |
Пантелеєва Галина Геннадіївна ( ) |
Телефон | +380484935714 |
Ел. пошта | galina1642@ukr.net |