На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 379 895.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 19 листопада, 11:23
Опис
відмінити процедуру закупівлі на підставі ч. 1 ст. 32 Закону – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-19-000575-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 379 895.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України) |
---|---|
Обгрунтування: | Підстава застосування переговорної процедури: відповідно до п. 3 частини другої ст. 40 Закону України: "Про публічні закупівлі" - "виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера". Документи що підтверджують наявність умов застосування вище згаданої процедури закупівлі: проектна документація та експертний звіт від 07.09.2020 року № 09-338-20, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.07.2020 року № 811-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року», Розпорядження Івано-Франківської облдержадміністрації від 06.07.2020 № 345 «Про визначення розпорядників та одержувачів коштів», Розпорядження Івано-Франківської облдержадміністрації від 22.07.2020 № 380 «Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 06.07.2020 року № 345», Розпорядження Івано-Франківської облдержадміністрації від 17.11.2020 № 597 «Про визначення розпорядників та одержувачів коштів», «Протокол № 52 позачергового засідання Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 30 жовтня 2020 року». |
Дата останніх змін | 19 листопада, 11:28 |
---|
Відновлення правого берега р. Дуба, пошкодженого стихією 12-24 червня 2020 року, по вул. І. Франка в с. Дуба Дубівської ОТГ Рожнятівського району Івано-Франківської області Капітальний ремонт (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»1 робота Адреса поставки: 77644, Україна, Івано-Франківська область, с. Дуба Дубівської ОТГ, вул. І. Франка Строк: до 30.12.2020 10:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник має право надати Підряднику на 2020 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцять) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців, але в будь-якому випадку кінцевий строк авансування не може бути встановлений пізніше ніж до 25.12.2020. Решта оплати 70 (сімдесят) відсотків за виконанні роботи здійснюється протягом року після підписання Замовником актів виконаних робіт, за вирахуванням розміру авансу. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи.
Тип оплати: Аванс
Період: 36 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42753445 |
Поштова адреса | 76004, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Ім'я |
Крошняк Назарій Олегович ( ) |
Телефон | +380342511085 |
Ел. пошта | ukbif2019@ukr.net |