На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя та папір) Обсяг поставки товарів: 56 найменувань 19265 одиниць відповідно до Технічних вимог (Додаток 3 Тендерної документації).Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-19-010802-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 545 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 455.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 7 грудня, 15:04 |
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя та папір)19265 одиниця Адреса поставки: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103 Строк: до 25.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної та/або акту приймання-передачі), наданих Покупцем при оформленні поставки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державний університет "Житомирська політехніка " |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05407870 |
Поштова адреса | 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103 |
Ім'я |
Власюк Олена Василівна |
Телефон | 380412241948 |
Ел. пошта | elenavlassuk@gmail.com |