На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
663 308.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.»; - в порушення вимог пп.1.1., 1.2. п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено строк дії договору та роль учасника, учасником не надано документи, які підтверджують факт поставки; - в порушення вимог п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасник надав для участі у закупівлі свою тендерну пропозицію без накладання кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію.* *Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності). Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП КІР'ЯНОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, учасник виправив не в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.»; - в порушення вимог пп.1.1., 1.2. п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено строк дії договору та роль учасника, учасником не надано документи, які підтверджують факт поставки; - в порушення вимог п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасник надав для участі у закупівлі свою тендерну пропозицію без накладання кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію.* *Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності). Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП КІР'ЯНОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ, учасник виправив не в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 2523019515 |
---|---|
Поштова адреса | 36010, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЛАЗУРНА, будинок 2 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Вікторович Кір'янов |
Телефон | +380504041853 |
Ел. пошта | status-mebel5@ukr.net |
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Додаток до Висновку ДСЕС (файл – «Рисунок (3).pdf»), Сертифікат на систему управління якістю (файл – «Рисунок (2).pdf»), Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів (файли – «Рисунок.pdf», «Рисунок (2).pdf»), Сертифікат на систему екологічного управління (файл – «Рисунок (3).pdf»), Сертифікат відповідності на Меблі для навчальних закладів (файл – «Рисунок.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі).; - в порушення вимог пп.1.1 п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено про відсутність (наявність) претензійної роботи. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ТОВ "АТЕЛЬЄ "СУЧАСНІ МЕБЛІ", учасник виправив не в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Додаток до Висновку ДСЕС (файл – «Рисунок (3).pdf»), Сертифікат на систему управління якістю (файл – «Рисунок (2).pdf»), Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів (файли – «Рисунок.pdf», «Рисунок (2).pdf»), Сертифікат на систему екологічного управління (файл – «Рисунок (3).pdf»), Сертифікат відповідності на Меблі для навчальних закладів (файл – «Рисунок.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі).; - в порушення вимог пп.1.1 п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено про відсутність (наявність) претензійної роботи. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ТОВ "АТЕЛЬЄ "СУЧАСНІ МЕБЛІ", учасник виправив не в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 42779835 |
---|---|
Поштова адреса | 36009, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ОПИТНА, будинок 5, квартира 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Ступка |
Телефон | +380667409380 |
Ел. пошта | at.suchasnimebli@gmail.com |
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності на Плити деревинно-стружкові ламіновані (файл – «Сертифікат відповідності_ЛДСП_Кроноспан УА_2019 АКТУАЛЬНЫЙ.PDF»), Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів (файл – «1Висновок ДСЕС ФОП Харченко Вікторія Василівна.pdf»), Висновок ДСЕС на Плити деревинно-стружкові (файл – «Сертификат СЭС ДСП Kronospan.pdf»), Висновок ДСЕС на Окрайки меблеві (файл – «Rehau Висновок СЕС кромка.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). - в порушення вимог пп.1.1., 1.2. та 1.3. п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про наявність претензійної роботи та роль учасника, вказано інформацію про виконання договорів, які не відповідають предмету закупівлі; учасником надано договори на поставку, накладні, що підтверджують факт поставки на товар, який не відповідає предмету закупівлі; учасником надано листи-відгуки що підтверджують факт поставки на товар, який не відповідає предмету закупівлі. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП ХАРЧЕНКО ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності на Плити деревинно-стружкові ламіновані (файл – «Сертифікат відповідності_ЛДСП_Кроноспан УА_2019 АКТУАЛЬНЫЙ.PDF»), Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів (файл – «1Висновок ДСЕС ФОП Харченко Вікторія Василівна.pdf»), Висновок ДСЕС на Плити деревинно-стружкові (файл – «Сертификат СЭС ДСП Kronospan.pdf»), Висновок ДСЕС на Окрайки меблеві (файл – «Rehau Висновок СЕС кромка.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). - в порушення вимог пп.1.1., 1.2. та 1.3. п.1 розд.1.1 Додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про наявність претензійної роботи та роль учасника, вказано інформацію про виконання договорів, які не відповідають предмету закупівлі; учасником надано договори на поставку, накладні, що підтверджують факт поставки на товар, який не відповідає предмету закупівлі; учасником надано листи-відгуки що підтверджують факт поставки на товар, який не відповідає предмету закупівлі. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП ХАРЧЕНКО ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин. Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 3069506505 |
---|---|
Поштова адреса | 61066, Україна, Харківська область, м. Харків, ВУЛИЦЯ ПЛІДНА буд. 29 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Вікторія Харченко |
Телефон | +380953051377 |
Ел. пошта | alizeltm@gmail.com |
в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління, Висновки ДСЕС на Меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторські меблі, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Звіти за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції (файл – «Сертифікати, Висновки СЕС завірені.pdf»), Сертифікат відповідності на Плити деревинно-стружкові ламіновані, Висновки ДСЕС на Вироби на основі деревноволокнистих та деревностружкових плит, Плити деревинноволокнисті тверді з лакофарбовим покриттям, Крайку ПВХ, Фарбу порошкову, Клеї та клеї з герметизуючими властивостями, Фурнітуру та аксесуари для меблів, Рішення органу із сертифікації, Сертифікат на продукцію ТМ Linken System, Лист Експертної комісії Центру превентивної медицини ДУС, Звіт санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб (файл – «Сертифікати на матеріали завірені.pdf»), Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Сертифікат на систему екологічного управління, Сертифікат на систему управління якістю, Висновки ДСЕС на Меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторські меблі (файл – «Сертифікати, Висновки СЕС.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління, Висновки ДСЕС на Меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторські меблі, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Звіти за результатами санітарно-гігієнічної оцінки продукції (файл – «Сертифікати, Висновки СЕС завірені.pdf»), Сертифікат відповідності на Плити деревинно-стружкові ламіновані, Висновки ДСЕС на Вироби на основі деревноволокнистих та деревностружкових плит, Плити деревинноволокнисті тверді з лакофарбовим покриттям, Крайку ПВХ, Фарбу порошкову, Клеї та клеї з герметизуючими властивостями, Фурнітуру та аксесуари для меблів, Рішення органу із сертифікації, Сертифікат на продукцію ТМ Linken System, Лист Експертної комісії Центру превентивної медицини ДУС, Звіт санітарно-гігієнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб (файл – «Сертифікати на матеріали завірені.pdf»), Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, Сертифікат відповідності на Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторських меблів, меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Сертифікат на систему екологічного управління, Сертифікат на систему управління якістю, Висновки ДСЕС на Меблеві вироби та аудиторні дошки для навчальних та дошкільних закладів, Меблеві вироби навчальних, шкільних та дошкільних закладів, офісних приміщень, готелів і побуту, конторські меблі (файл – «Сертифікати, Висновки СЕС.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 41172560 |
---|---|
Поштова адреса | 85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, МІКРОРАЙОН ШАХТАРСЬКИЙ, будинок 18, квартира 78 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павло Сосков |
Телефон | +380506859190,+380505707659 |
Ел. пошта | butsukina-t@mebelstroi.com |
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Меблі побутові та для громадських приміщень (файл – «10.1 Сертифікати.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревинно-стружкові ламіновані, Сертифікати про вміст радіоактивних речовин в продукції (ДСП, ДДСП, PF, Стружка деревини), Висновки ДСЕС на Плити ДСП ламіновані, Кромку меблеву ПВХ, Окрайки меблеві, Фурнітуру та аксесуари для меблів, Меблеву фурнітуру, Труби та трубки сталеві зварні, Сертифікат відповідності на Труби та трубки сталеві зварні, Висновки ДСЕС на Лаки акрилові, Лаки і лазурі на водній основі, ТУ У «Лаки, фарби, емалі та грунтівки полімерні», Фарбу порошкову, Термоклей (файл – «10.2 Сертифікати на матеріали.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів, Сертифікати відповідності на Столи і Стільці учнівські, деталі та комплектуючі для них, Сертифікати відповідності на Меблі для сидіння та лежання, Столи кухонні та столи обідні, деталі та комплектуючі до них, Матраци пружинні і безпружинні, Висновок ДСЕС на набори офісних меблів для керівників, персоналу та столи комп’ютерні, Висновок ДСЕС на Столи для побутових, громадських приміщень та навчальних закладів, Висновок ДСЕС на Стільці офісні, учнівські, Висновок ДСЕС на Крісла офісні для побутових та громадських приміщень, Висновок ДСЕС на вішалки підлогові, Висновок ДСЕС на дивани офісні для громадських та побутових приміщень (файл – «9. Сертифікати + СЕС.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Меблі побутові та для громадських приміщень (файл – «10.1 Сертифікати.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревинно-стружкові ламіновані, Сертифікати про вміст радіоактивних речовин в продукції (ДСП, ДДСП, PF, Стружка деревини), Висновки ДСЕС на Плити ДСП ламіновані, Кромку меблеву ПВХ, Окрайки меблеві, Фурнітуру та аксесуари для меблів, Меблеву фурнітуру, Труби та трубки сталеві зварні, Сертифікат відповідності на Труби та трубки сталеві зварні, Висновки ДСЕС на Лаки акрилові, Лаки і лазурі на водній основі, ТУ У «Лаки, фарби, емалі та грунтівки полімерні», Фарбу порошкову, Термоклей (файл – «10.2 Сертифікати на матеріали.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Меблі для навчальних закладів, Сертифікати відповідності на Столи і Стільці учнівські, деталі та комплектуючі для них, Сертифікати відповідності на Меблі для сидіння та лежання, Столи кухонні та столи обідні, деталі та комплектуючі до них, Матраци пружинні і безпружинні, Висновок ДСЕС на набори офісних меблів для керівників, персоналу та столи комп’ютерні, Висновок ДСЕС на Столи для побутових, громадських приміщень та навчальних закладів, Висновок ДСЕС на Стільці офісні, учнівські, Висновок ДСЕС на Крісла офісні для побутових та громадських приміщень, Висновок ДСЕС на вішалки підлогові, Висновок ДСЕС на дивани офісні для громадських та побутових приміщень (файл – «9. Сертифікати + СЕС.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі). Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 25087738 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 158 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чимрук Олег |
Телефон | 380977557626,380977557626 |
Ел. пошта | VolynMebel@gmail.com |
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревностружкові ламіновані (файл – «Сертифікат та висн СЕС ЛДСП.pdf»), Сертифікат відповідності на Меблі для сидіння та лежання, Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління, Висновок ДСЕС на Меблі для сидіння та лежання (файл – «Сертифікат та висн СЕС.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревинноволокнисті типу НВ (файл – «Сертифікат та висн СЕС ДВП.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі).; - в порушення вимог пп. 1.1. та 1.2. п.1 розд.1.1 додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про наявність претензійної роботи та роль учасника, на підтвердження факту поставки по аналогічному договору (розглядається тільки договір на поставку продукції по коду класифікатора 39140000-5) учасником надано довіреність на отримання товару, що не є підтвердженням факту поставки; - в порушення вимог п.8 додатку №2.1 до ТД та пп.1.4. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником не завантажено Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 до ТД. Згідно ТД, у разі якщо учасник не повинен надавати інформацію, що вимагається в опитувальнику, з підстав, визначених законодавством, або інших підстав, учасник надає пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника щодо не заповнення такої інформації. ФОП Прядко С.М. надано Довідку вих.№14 від 26.12.2020р. (файл – «Довідка додаток 5.pdf») в якій відсутня інформація з поясненнями підстав не заповнення та не подання додатку №5 до ТД. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП ПРЯДКО СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- в порушення вимог Додатку №3 до ТД, п.9 Додатку №2.1. до ТД та пп.1.3. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД для підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених в Додатку №3 до ТД, учасником не надано «копії паспортів та/або сертифікатів якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі) із зазначенням повної назви, матеріального виконання, технічних характеристик, відповідності вимогам нормативних документів (ДЕСТам, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ISO), назви; Допускається надання копії паспорта та/або сертифіката якості на аналогічний Товар (предмет закупівлі) минулих партій поставки.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревностружкові ламіновані (файл – «Сертифікат та висн СЕС ЛДСП.pdf»), Сертифікат відповідності на Меблі для сидіння та лежання, Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління, Висновок ДСЕС на Меблі для сидіння та лежання (файл – «Сертифікат та висн СЕС.pdf»), Сертифікат відповідності та Висновок ДСЕС на Плити деревинноволокнисті типу НВ (файл – «Сертифікат та висн СЕС ДВП.pdf»). Серед наданих документів відсутні паспорти та/або сертифікати якості на кожний вид Товару (предмету закупівлі).; - в порушення вимог пп. 1.1. та 1.2. п.1 розд.1.1 додатку №1 до ТД та пп.1.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником у довідці про виконання аналогічного договору не зазначено інформацію про наявність претензійної роботи та роль учасника, на підтвердження факту поставки по аналогічному договору (розглядається тільки договір на поставку продукції по коду класифікатора 39140000-5) учасником надано довіреність на отримання товару, що не є підтвердженням факту поставки; - в порушення вимог п.8 додатку №2.1 до ТД та пп.1.4. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД учасником не завантажено Опитувальника щодо екологічно-соціальної політики учасників відповідно до додатку №5 до ТД. Згідно ТД, у разі якщо учасник не повинен надавати інформацію, що вимагається в опитувальнику, з підстав, визначених законодавством, або інших підстав, учасник надає пояснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника щодо не заповнення такої інформації. ФОП Прядко С.М. надано Довідку вих.№14 від 26.12.2020р. (файл – «Довідка додаток 5.pdf») в якій відсутня інформація з поясненнями підстав не заповнення та не подання додатку №5 до ТД. Згідно Протоколу №ПГВ20Т-096 від 14.01.2021р. в системі розміщувалось Повідомлення про усунення/наявність невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ФОП ПРЯДКО СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин Тендерну пропозицію відхилено: - до вимог абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації); - до вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства); - до вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону); - до вимог абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 2291909360 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ ХІМІКІВ , будинок 19, квартира 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Прядко Світлана |
Телефон | 380509874908 |
Ел. пошта | SMPR0110@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 14348959 |
---|---|
Поштова адреса | 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Серьогіна, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Симагин |
Телефон | +380669302471 |
Ел. пошта | silf.poltava@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35659221 |
---|---|
Поштова адреса | 62014, Україна, Харківська область, Краснокутський р-н, с. Пархомівка, ВУЛИЦЯ ДОКУЧАЄВА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валентина Полтава |
Телефон | +380532652022 |
Ел. пошта | poltava@mebel-ts.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30511089 |
---|---|
Поштова адреса | 64250, Україна, Харківська область, Балаклійський р-н, селище міського типу Донець, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Алексей Корпан |
Телефон | +380950410801 |
Ел. пошта | avtoprominvest20@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37104856 |
---|---|
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв,, вул.8-го Березня, буд. 12, кв.44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир |
Телефон | +380677675967 |
Ел. пошта | mebli.vivat@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2630400636 |
---|---|
Поштова адреса | 49000 , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПЕТРОВСЬКОГО, будинок 47, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Котенков Сергій |
Телефон | 380980197488 |
Ел. пошта | KSSMEBEL@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-24-003952-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 663 308.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 18 лютого, 08:39 |
Аукціон |
28 січня, 15:06 Переглянути |
39140000-5 - Меблі для дому (Шафа для одягу ширина 900мм глибина 560мм висота1920мм, двоє дверей, всередині полиця для шапок, полиця для взуття, штанга для одягу, матеріал - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір за вибором замовника з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 - Household furniture (Clothes cabinet with width 900mm, depth 560mm, height1920mm, two doors, with interior space for a shelf for caps, a shelf for footwear, garment rack, material – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color choice is customizable with wood textures. The product is shipped fully assembled.)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39140000-5 - Меблі для дому (Шафа для одягу ширина 900 глибина 560 висота1920 двоє дверей, полиця для шапок та полиця для взуття, штанга для одягу, матеріал - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 - Household furniture (Clothes cabinet with width 900mm, depth 560mm, height1920mm, two doors, with interior space for a shelf for caps, a shelf for footwear, garment rack, material – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39140000-5 - Меблі для дому (Шафа для одягу ширина 600 глибина 560 висота 1920, дверцята, полиця для шапок, полиця для взуття, штанга для одягу, матеріал - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 -Household furniture (Clothes cabinet with width 600mm, depth 560mm, height1920mm, with doors, with interior space for a shelf for caps, a shelf for footwear, garment rack, material – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)68 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39140000-5 - Меблі для дому (Шафа для зберігання білизни закрита ширина 600 глибина 560 висота 1920, дверцята, чотири полиці всередині; матеріал - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 - Household furniture (Clothespress closed-type with width 600mm, depth 560mm, height1920mm, with doors, four interior shelves, material – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39140000-5 - Меблі для дому (Стіл-тумба ширина 800мм, глибина 600мм, висота 820мм, з двома дверцятами, ящиком та полицею всередині, вологостійкою стільницею, товщиною, не менше 28мм, матеріал тумби - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 - Household furniture (Bedside table with width 800mm, depth 600mm, height 820mm, with two doors, a compartment and a shelf inside, moister-proof tabletop with thickness of not less than 28mm., material of cabinet – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39140000-5 - Меблі для дому (Шафа навісна ширина 800мм, глибина 300мм, висота 600мм з двома дверцятами та полицею всередині; матеріал – ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39140000-5 - Household furniture (Wall hanging cabinet width 800mm, depth 300mm, height 600mm, with two doors and a shelf inside, material – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)39 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39141000-2 - Кухонні меблі та обладнання (Стіл - мийка ширина 800мм, глибина 600мм, висота 820мм з накладною мийкою матеріал тумби - ДСП ламінована товщиною не менше 16 мм, краї оброблені кромкою з протиударного ПВХ товщиною не менше 0,5 мм; колір-«вільха» або «бук» або ін. світлого кольору з фактурою під дерево; матеріал мийки - нержавіюча сталь. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39141000-2 - Kitchen furniture and equipment (Table with sink with width 800mm, depth 600mm, height 820mm with add-on sink, material of cabinet – chip board laminated with thickness not less than 16mm, edges profiled with shockproof PVC trim with thickness not less than 0.5mm.; The color is “alder” or “beech” or in other bright wood textures. The product is shipped fully assembled.)24 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
39143210-1 - Столи для їдальні (Стіл обідній 110*70 см; матеріал стільниці – верзаліт або МДФ з пластиковою накаткою; база або ніжки стійкі до корозії, висота: 74 см; колір стільниці вільха або бук. Виріб поставляється в зібраному вигляді.)39143210-1 - Tables for cantina (Dining table 110*70 cm; tabletop material is – Werzalit or MDF (medium density fiberboard) with plastic layer; stand or corrosion-proof legs, height: 74 cm; tabletop color is alder or beech. The product is shipped fully assembled.)57 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00153100 |
Поштова адреса | 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Ім'я |
Писарський Олег (Oleh Pysarskyi) |
Телефон | +380532515825 |
Ел. пошта | oleh.pysarskyi@pgpu.com.ua |