На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
959 262.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору ( у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3016309351 |
---|---|
Поштова адреса | 38773, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, село Минівка, ВУЛИЦЯ ПАТРІОТІВ, будинок 11А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Колотовченков |
Телефон | +380979365492 |
Ел. пошта | dorpl@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3402313936 |
---|---|
Поштова адреса | 38211, Україна, Полтавська область, село Наріжжя, вулиця Маршала Бірюзова, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Білоус Володимир |
Телефон | 380965919410,380965919410 |
Ел. пошта | bilous2413@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 грудня, 16:57
Опис
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. На 21.12.2020 рішення про визначення переможця не було. Керуючись п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Отже необхідно оприлюднити повідомлення про відміну спрощених закупівель у встановлені строки, в електронній системі, за об’єктами: «Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт вулиці Станіславського у місті Полтава»(45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Оголошення від 25.11.2020 р., КЕКВ – 3132. ID: UA-2020-11-25-002719-b.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-25-002719-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 959 262.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 грудня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 грудня, 16:57 |
Аукціон |
9 грудня, 15:49 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 грудня, 15:28 |
Відстрочення оплати за виконані роботи |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт вулиці Станіславського у місті Полтава»(45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)1 робота Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Станіславського Строк: до 05.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботина умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 241 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Повна назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Ім'я |
Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна |
Телефон | 0532609432 |
Ел. пошта | sidorenko_anna13@ukr.net |