На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2020-11-30-004877-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 грудня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 грудня, 08:00 |
Дата останніх змін | 14 грудня, 08:02 |
Офісний папір формату А4200 паковання Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 25.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів, з дати підписання акту приймання-передачі Товару, видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі поставки Товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться у тому ж порядку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40918711 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36 |
Ім'я |
Гапій Олександр |
Телефон | 380969068586 |
Ел. пошта | Oleksandr.1311@gmail.com |