На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 300.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Офісний папір А4 – 53 штуки, файли (100 шт./уп.) – 13 упаковок, штемпельна краска – 7 штук, зошит 48 арк. клітка – 100 штук, журнал 96 арк. – 38 штук, швидкозшивач – 80 штук, папка-реєстратор 0,5 – 25 штук.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-15-005811-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 300.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 15 грудня, 11:56 |
---|
Офісний папір А453 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
файли (100 шт/уп)13 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
штемпельна краска7 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
зошит 48 арк. (клітка)100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
журнал 96 арк.38 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
швидкозшивач80 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
папка-реєстратор25 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Аванс
Період: 3 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41680146 |
Поштова адреса | 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Леонова, буд. 4А |
Ім'я |
Юлія Мерзлякова |
Телефон | +380995632615 |
Ел. пошта | chmcpmsd@ukr.net |