На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2362.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів за адресою: смт. Романів, вул. Небесної Сотні, 103 згідно з графіком. Послуги надаються за контейнерною схемою. Технічні та якісні характеристики послуги повинні відповідати вимогам чинного законодавства та умовам договору. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича,7. Категорія замовника: Орган соціального страхування, зазначений у пункті 2 частини четвертої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-12-28-008131-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 362.50 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 28 грудня, 14:06 |
---|
Послуги з вивезення твердих побутових відходів за адресою: смт. Романів, вул. Небесної Сотні, 103. ДК 021:2015 90511000-2 - Послуги зі збирання сміття (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)1 послуга Адреса поставки: 13001, Україна, Житомирська область, смт. Романів, вул. Небесної Сотні, 103 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Оплата за надані послуги проводиться не пізніше останнього числа розрахункового місяця згідно акту (рахунку) за надані послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13559341 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Ім'я |
Ольга Катаранова |
Телефон | +380934054843 |
Ел. пошта | olgakataranova@gmail.com |