Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Всі державні закупівлі > Харчування > Молочні продукти

Умови
  • Запитання
  • Оскарження
  • Ціни конкурентів
  • Умови
  • Запитання (0)
  • Оскарження (0)
  • Ціни конкурентів

Очікувана вартість

220 000.00 UAH

Замовник

КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Переглянути контракт

вартість участі

510.00 грн.

Усі тарифи

email-icon

Підписка на цей тендер

Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань


Підписатись
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
17 00 грн.
До 50 000 грн.
119 00 грн.
До 200 000 грн.
340 00 грн.
До 1 млн. грн.
510 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
3400 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Відкриті торги

Завершена закупівля


Сир твердий.

Завершена закупівля
Оскарження результатів до 14 лют. 00:00

Результати

Пропозиція з ПДВ
Статус
ok Підпис накладено

ФОП Трохимчук Р.А.

184 800.00 UAH
Відхилено
Причина дискваліфікації (згорнути)

Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам

Дані організації

Код ЄДРПОУ 2965313557
Поштова адреса 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, пр. Миру 1 кв.234
Суб'єкт господарювання Суб'єкт мікропідприємництва
Ім'я Трохимчук Руслан Анатолійович
Телефон +380986550587
Ел. пошта v_vika_t@mail.ru

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Документи кваліфікації

Завантажити архівом
ok Підпис накладено

ТОВ "Акріс Логістик"

206 712.00 UAH
Переможець

Дані організації

Код ЄДРПОУ 36330737
Поштова адреса 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, сільрада Станишівська, комплекс будівель і споруд, будинок № 4
Суб'єкт господарювання Суб'єкт середнього підприємництва
Ім'я Лобай Юрій Іванович
Телефон 380503139199,380733100090
Ел. пошта yuri_lobay@ukr.net

Документи пропозиції

Завантажити архівом

Документи кваліфікації

Завантажити архівом

Договір

Завантажити архівом

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2021-01-14-001391-c
Електронний цифровий підпис
Накладено

Очікувана вартість закупівлі 220 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок пониження 1 100.00 UAH з ПДВ

Дати

Період уточнень до 20 січня, 00:00
Період оскарження умов до 26 січня, 00:00
Подача пропозицій до 30 січня, 21:25
Дата останніх змін 16 лютого, 16:13
Аукціон

1 лютого, 11:40

Переглянути

Предмети закупівлі

Сир твердий не менше 50% жирності.

1100 кілограми

Адреса поставки: 13121, Україна, Житомирська область, с.Коростки, Житомирська обл., Любарський р-н, с.Коростки, вул.Лісова 1

Строк: до 31.12.2021 21:25

Тип предмета закупівлі: Товари

Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти

Документи предмета

Документи закупівлі

Кваліфікаційні критерії

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Пояснення замовника: Довідка в довільній формі.
Спосіб підтвердження: Документ
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Пояснення замовника: Довідка в довільній формі.
Спосіб підтвердження: Документ
Вчинення економічних правопорушень
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Пояснення замовника: Довідка в довільній формі.
Спосіб підтвердження: Документ
Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Сума існуючої заборгованості
Характер існуючої заборгованості
Причина виникнення існуючої заборгованості
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська

Умови оплати

поставка товару

Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних на протязі 7 банківських днів; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%)

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 7 банківських днів

Розмір оплати: 100.00%

Інформація про замовника

Назва організації КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ 03188406
Поштова адреса 13121, Україна, Житомирська область, село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки
Ім'я Тендерний Комітет
( )
Телефон +380414793803
Ел. пошта 0414793803@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 18

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2021, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом харчових закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло