На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Особливості надання послуг поштового зв’язку (64110000-0 Поштові послуги) та діяльності національного оператора регулюються Законом України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 № 2759-ІІІ (далі – Закон № 2759) та Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270. Відповідно до статті 1 Закону № 2759 маркувальна машина – пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитку державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв’язку, дату приймання та іншу інформацію. Статтею 15 Закону № 2759 передбачено, що національний оператор поштового зв’язку має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Також даною статтею передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 № 10-р функції національного оператора поштового зв’язку покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта». Акціонерне товариство «Укрпошта» є правонаступником УДППЗ «Укрпошта» згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 728-р, наказу Міністерства інфраструктури України від 11.11.2015 № 465. Згідно зі статтею 15 Закону № 2759 національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України. Пересилання письмової кореспонденції з відбитком про оплату здійснюється у порядку, визначеному Правилами надання послуг поштового зв’язку, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, Порядком використання відбитка про оплату письмової кореспонденції, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 30.01.2015 № 20. Використання відбитка про оплату здійснюється відправниками на підставі укладеного договору про надання послуг з пересилання згрупованої письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату. Єдиним можливим надавачем послуг з пересилання письмової кореспонденції з нанесенням відбитків кліше маркувальної машини за адресою Департаменту з питань реєстрації (м. Полтава, вул.Соборності, 36) є філія Полтавської дирекції АТ «Укрпошта». Враховуючи вище викладене, дана закупівля здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 7 ст. 3 Закону № 922 (якщо роботи, товари, чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причини). Тобто, у разі здійснення закупівлі у випадках, передбачених цією частиною, замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі. Керуючись пунктом 2 частини 7 статті 3 Закону, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у разі відсутності конкуренції з технічних причин, враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, відповідно до тимчасового кошторису(передбачені витрати на закупівлю по коду 64110000-0 «Поштові послуги» складають 92500,00грн), з метою організації закупівель для здійснення невідкладних потреб на початок 2021 року договір про закупівлю поштових послуг код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 64110000-0 Поштові послуги, здійснити без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-16-001426-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 45 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 січня, 11:24 |
---|
Надання універсальних послуг поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини, що знаходиться у замовника1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64110000-0, Поштові послуги |
Замовник оплачує надання Послуг шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 100% суми, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж певного періоду (місяця), за діючими на момент надання Послуг Граничними тарифами та Тарифами, на поточний рахунок Виконавця. Або Замовник проводить розрахунки за Актом за звітний місяць шляхом перерахування коштів на банківські реквізити Виконавця. Виконавець зобов’язується надати Замовнику Акт за звітний місяць у 2-х примірниках, у строк не пізніше 8 числа місяця наступного за звітним. Замовник підписує Акт та передає його Виконавцю протягом 3 (трьох) банківських днів після отримання. Протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту, Замовник щомісячно перераховує суму, яка визначена для перерахування Актом, Виконавцю на його поточний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43156341 |
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, буд. 36 |
Ім'я |
Галина Жук |
Телефон | +380993718639 |
Ел. пошта | dzr@rada-poltava.gov.ua |