На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: План закупівель № UA-P-2019-10-11-003770-b
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-13-000063-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 грудня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 16 грудня, 09:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 37 530 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 375 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 125 900.00 UAH |
ДК 021:2015 код 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Сервісне обслуговування (у т.ч. капітальний ремонт елегазових генераторних вимикачів ВГ1-8 типу HGI-3 (8 шт.) філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго").ДК CPV 021:2015, code 50530000-9 Repair and maintenance services of machinery (Maintenance servicing (including overhaul) of SF-6 generator circuit breakers ВГ1-8 of HGI-3 type (8 pcs.) at the Affiliate “Seredniodniprovska HPP” of PJSC “Ukrhydroenergo”).1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Перший етап здійснюється (за умови отримання технічного Звіту про виконаний ремонт) у розмірі 75 відсотків (мінус аванс) від ціни поставлених витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які поставляються із-за кордону, та наданих послуг з ремонту і технічного обслуговування протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури; . Замовник може перерахувати Виконавцю авансовий платіж у розмірі 30% вартості витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які будуть закуповуватись та поставлятися Виконавцем із-за кордону. В якості забезпечення Виконавець надає Замовнику на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансовий платіж в сумі, яка дорівнює авансовому платежу. Авансовий платіж сплачується Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання від Виконавця рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж. Виконавець надає Замовнику банківську гарантію на авансовий платіж та рахунок-фактуру протягом 15 (п’ятнадцяти) днів після отримання письмового Повідомлення Замовника про готовність до виконання цього Договору. Авансовий платіж може бути перерахований в залежності від наявності реального фінансування Замовника. У разі неперерахування авансового платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів, Замовник зобов’язаний повернути Виконавцю банківську гарантію на авансовий платіж.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап здійснюється у розмірі 25 відсотків від ціни поставлених витратних матеріалів, обов’язкових і рекомендованих запасних частин, які поставляються із-за кордону, та наданих послуг з ремонту і технічного обслуговування - здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | ПрАТ "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Ім'я |
– Перегонцев О.В. – начальник відділу ремонтів; тел. +38 04596 58 591 (надання роз’яснень учасникам на запитання, що стосуються технічного завдання); – Гринюк А.В. – начальник відділу документального супроводу закупівель; тел. +38 04596 58 (- О.V. Peregontsev – Head of Repair Unit; tel. +38 04596 58 591 (provision of clarifications to the Participants of the Procurement procedure regarding the Technical Specification); - A.V. Hryniuk – Head of Procurement Documentation Support Unit; tel. +38) |
Телефон | 0459658620,+380459658357,+380459658471,+380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |