На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
74 554 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
29 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 29 березня, 01:02
Опис
визнати тендер таким, що не відбувся відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-22-001999-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 74 554 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 372 771.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 745 542.00 UAH |
Період уточнень | до 9 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 29 березня, 01:02 |
Початок аукціону: | 26 квітня, 14:04 |
ШпилькаPin54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42150000-5, Ядерні реактори та їх частини |
Шайба опуклаconvex washer54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42150000-5, Ядерні реактори та їх частини |
Шайба увігнутаconcave washer54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42150000-5, Ядерні реактори та їх частини |
ГайкаNut54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.04.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42150000-5, Ядерні реактори та їх частини |
Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив оплату у формі акредитиву то оплата здійснюється в порядку зазначеному в пункті 4.2. проекту договору (додаток 5 до ТД)Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ | 24584661 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24584661 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Апатьєв Олександр Леонідович (Apatyev Olexandr Leonidovith) |
Телефон | +380442069767 |
Ел. пошта | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |