0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
492 800.00 UAH
Замовник
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Луганській області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 лист. 17:00
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік територіального управління Державної судової адміністрації України в Луганській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2019 (протокол № 238). Відповідно до пункту 20 статті 1 Закону № 922 публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Аналізом моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 1 ТД Замовника тендерна документація розроблена на виконання вимог чинного законодавства. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом № 922 зі змінами та доповненнями. Проте, відповідно Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасників та від переможця надати інформацію про відсутність підстав на підтвердження вимог згідно статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-VII від 10.04.2014, в той час як з 01 серпня 2016 року набрав чинності Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ. Таким чином, тендерна документація (Додаток 3) не містить вимог, встановлених статтею 17 Закону № 922 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, чим порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. Також встановлено, що відповідно пункту 1 Розділу 3 до тендерної документації учасник, якого буде визнано переможцем процедури закупівлі, повинен надати замовнику в паперовому вигляді всі документи зазначені в тендерній документації протягом 5 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тендерним комітетом ТУ ДСА України в Луганській області було розглянуто висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області та внесено зміни до тендерної документації