0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
981 252.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 квіт. 15:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
З приводу заданих питань можемо пояснити наступне: Публікація оголошення про проведення відкритих торгів «Бензин ((талони) А-92, (талони) А-95), Дизельне пальне(талони)» за номером ID: UA-2020-03-27-002013-b) відбулась 27.03.2020 р. на електронній площадці my.zakupki.prom.ua, з одночасним завантаженням тендерної документації . В тендерній документації дійсно відсутнє пряме посилання на статтю 16 Закону в частині «Розділ 3. Підготовка тендерної пропозиції», пункт «1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції.», але у цьому ж розділі у пункті «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону», чітко встановлено до кого Замовник не виставляє вимог кваліфікаційних : «Відповідно до абзацу 2 частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.», а всі інші, що не підпадають під вище означені критерії повинні відповідати критеріям встановленим у статті 16 Закону. Крім того в тендерній документації в «Розділ 5. Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» в пункті «2. Відхилення тендерних пропозицій», зазначено «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: - якщо учасник: а) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону;» та пункт «3. Інша інформація: Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, уповноважена особа, при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України. ». Відповідно до вище викладеного, відсутності запитань у учасників процедури Відкритих торгів та подання відповідно до статті 16 Закону документів Учасниками на відповідність кваліфікаційним критеріям вважаємо, що вимоги Закону дотримані. На підтвердження завантажуємо документи подані Учасниками.
З приводу заданих питань можемо пояснити наступне: Публікація оголошення про проведення відкритих торгів «Бензин ((талони) А-92, (талони) А-95), Дизельне пальне(талони)» за номером ID: UA-2020-03-27-002013-b) відбулась 27.03.2020 р. на електронній площадці my.zakupki.prom.ua, з одночасним завантаженням тендерної документації . В тендерній документації дійсно відсутнє пряме посилання на статтю 16 Закону в частині «Розділ 3. Підготовка тендерної пропозиції», пункт «1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції.», але у цьому ж розділі у пункті «5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені статтею 17 Закону», чітко встановлено до кого Замовник не виставляє вимог кваліфікаційних : «Відповідно до абзацу 2 частини 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.», а всі інші, що не підпадають під вище означені критерії повинні відповідати критеріям встановленим у статті 16 Закону. Крім того в тендерній документації в «Розділ 5. Оцінка пропозицій відкритих торгів та визначення переможця» в пункті «2. Відхилення тендерних пропозицій», зазначено «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: - якщо учасник: а) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону;» та пункт «3. Інша інформація: Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються законодавством. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.У разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, уповноважена особа, при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України. ». Відповідно до вище викладеного, відсутності запитань у учасників процедури Відкритих торгів та подання відповідно до статті 16 Закону документів Учасниками на відповідність кваліфікаційним критеріям вважаємо, що вимоги Закону дотримані. На підтвердження завантажуємо документи подані Учасниками.
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) Інформація що до неможливості усунення виявленого порушення. Висновок публікований 13 трав 2020 року о 17:01 про встановлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З приводу усунення порушення можемо повідомити наступне: ми погоджуємся, що не явно не вказали кваліфікаційних критеріїв (чи хоча б одного), які передбачає стаття 16 Закону, і не зазначили конкретно, якими документами їх підтверджувати учасникам. У ТД переписана лише норма Закону, коли учасникам підтверджувати кваліфікацію не потрібно. В інший час ми б могли виконати без заперечно ваші зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, але нажаль ми звами і вся країна, знаходимся в режимі карантину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211від 11.03.2020 р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами), наш лікувальний заклад «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» відповідно до наказу МОЗ України від 28.03.2020 №577 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID- 19)» задіяний в заходах по запобіганню поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 в частині проведення тестування на коронавірус осіб, які перебувають на самоізоляції (прибулі з ендемічних зон, контактні), а саме мобільними бригадами у складі медичної сестри ПМСД та працівника поліції, водія провести забір крові, доставити в лабораторію вторинного рівня надання медичної допомоги для проведення скринінгу шляхом швидкими .тестами HaCOVID-19. На підставі розпорядження ДЕПАРТАМЕНТУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я у Вінницькій області створено до 10 мобільних бригад. Для забезпечення бригад відповідним об’ємом пального була оголошена закупівля від 27.03.2020 р. (UA-2020-03-27-002013-b). Укладений договір за результатами даної закупівлі, є єдиним джерелом, що забезпечує на даний момент мобільні бригади пальним, ємності з резервом пального або інші договори на постачання пального на даний час відсутні. Виходячи із вище викладеного, ми не маємо змоги виконати вашу вимогу : «вжити заходів щодо розірвання договору», зауваження до ТД врахуємо при підготовці наступних процедур.