0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 400 000.00 UAH
Замовник
КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 трав. 12:50
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Частиною 5 статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону № 922 до 19.04.2020 (ч.5 ст.8 в редакції Закону після 19.04.2020) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Ураховуючи норми ст. 7-1 Закону 922 просимо Вас запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі або підвантажити в систему закупівель детальні/розгорнуті підстави проведення моніторингу закупівлі, для того щоб замовник міг скористатися своїм законним правом з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Дякуємо
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань: Чому Замовник не скористався своїм правом (можливістю) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі (лист від 31.01.2020 №15) про те, що він має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)? Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович наданою інформацією: в листі від 31.01.2020 №29, де він гарантує, що подана ним пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не залучаючи субпідрядників, не підтвердив наявність в своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази, крім орендованого автомобіля МАЗ 53362 (лист від 31.01.2020 №38), для виконання послуг відповідно до умов п.6 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 тендерної документації, а саме: п.8 Літне утримання. Очищення проїжджої частини доріг біля бордюрів від нанесеного грунту вручну з використанням навантажувача; п.11 Очищення середньозабрудненого покриття машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною; п.12 Літнє утримання. Миття проїздної частини автомобільної дороги з використанням поливо-мийної машини; п.14 Переміщення поливомийної машини; п.19 Літне утримання. Очищення території середньозабрудненого покриття алей, тротуарів, доріжок між частинами парку, майданчиків машиною дорожньою підмітально-прибиральною вакуумною. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі надаємо пояснення по закупівлі Послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-000126-с) . Щодо питання стосовно невідхилення учасника у зв'язку із тим, що він має заборгованість зі сплати податків і зборів пояснюємо, що відповідно до частини 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дана норма Закону надає право Замовнику відхили пропозицію учасника, це не є обов'язком Замовника відхиляти таку пропозицію. Стосовно питань не підтвердження у своїй тендерній пропозиції обладання та матеріально-технічної бази крім автомобіля МАЗ 53362 пояснюємо наступне: Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг. Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Тим більше довідка від 17.02.2020 № 33, яка подана учасником у складі пропозиції містить інформацію про те, що на дату подання пропозиції він не планує залучати субпідрядні орагізації. з повагою, Замовник
подана позовна заява 27.05.2020 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000034) За висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання на території Дніпровського району міста Кам`янське), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-000126-с (далі – Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Не погоджуючись з Висновком, Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) надає аргументовані заперечення до Висновку У висновку мова йде про те, що Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Оскаленко Сергій Олександрович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 17.02.2020 №08/20. Але з цим погодитися не можемо у зв’язку із наступним: Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 4 статті 16 цього Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, Законом передбачено в обов'язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг. Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Таким чином, вважаємо безпідставними та неправомірними висновки про те, що при проведенні цієї закупівлі Замовником порушено п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону і що пропозицію учасника необхідно було відхилити, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.