0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 180 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 вер. 13:45
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника. Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів. Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні. За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі. Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужби, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо вимоги про надання інформації про субпідрядника. Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 - Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вищезазначена вимога зазначається замовником у тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Група «Капітал Строй» кваліфікаційним критеріям. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключно Замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів, так на виконання вимог Замовником встановлено в тендерній документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник мав надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (за формою відповідно до Додатку 4) де в примітці зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2020 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй» надано довідку в якій зазначено обладнання (інструменти), які будуть використовуватись під час надання послуг, вимога, щодо надання технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і т. д стосується для тільки для машин та механізмів, на інструменти підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції умовами тендерної документації не передбачається. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в учасника конкретних механізмів тощо. У такому випадку у замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з відсутністю того чи іншого обладнання, інструменту, машин чи механізмів. Такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 3284 -р/пк-пз від 10.04.2018. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Група «Капітал Строй надано в складі тендерної пропозиції погодження з проектом договору, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні. За результатами проведення закупівлі послуг «ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт електромереж житлових будинків за адресами: вул. Л.Стромцова, 3 п.1,2, просп. О.Поля, 1/9 у м. Дніпро) Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 66/2020 НП від 06.05.2020 року з переможцем закупівлі ТОВ «Група «Капітал Строй»" та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік до договору з назвою адреси за якою потрібно надати послуги та договірною ціною послуги та додатково доповнено з якого джерела буде здійснюватися фінансування закупівлі. Відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вищезазначене заперечення, просимо скасувати висновок про результати проведення моніторингу як такий, що не відповідає діючому законодавству України та порушує права Замовника щодо права обрання переможця за результатами відкритої процедури закупівлі.