0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
549 470.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 жовт. 10:59
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
На порушення щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо, що відповідне поле для заповнення даної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутнє. Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Враховуючи, що електронне поле інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відсутнє, то і можливості для внесення такої інформації також відсутнє. В будь-якому випадку дана інформація наявна в п.7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації. Щодо порушення п.2 ч.2 ст.22 Закону повідомляємо, що даний пункт Закону не передбачає «спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті17 Закону», а передбачає «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», тому заперечуємо щодо наявності даного порушення, а «спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» в тендерній документації наявний. Щодо невідповідності вимогам статті 24 Закону, повідомляємо, що згідно чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити такий розділ як «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а будь-які наслідки за словами «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» відсутні, оскільки функція призупинення тендеру належить електронному майданчику і в будь-якому випадку Замовником після вчинення дій визначених в абз. 3 ч.2 ст.24 Закону необхідно продовжити строк подання пропозицій так, щоб до кінця подання пропозицій залишилось не менше 7 днів – про що і йдеться в пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації. На порушення вимог частини третьої статті 33 Закону повідомляємо, що ч.3 ст.33 Закону не передбачає умову «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів» також тендерна документація не повинна містити таку умову згідно ч.2 ст.22 Закону. Таким чином Замовником не порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні закупівлі «меблі для нової української школи».